קידום אתרים עצמאי

חסכו 80% מהוצאות הפרסום באינטרנט של העסק שלכם!

√ קבלו עצות מדויקות ואפקטיביות לשיפור מיקומי האתר בגוגל, וואלה! ושאר מנועי החיפוש הגדולים.

√ קבלו הדרכה מקיפה ומעמיקה על הדרכים לשיפור יחס ההמרה של האתר שלכם ולהפיכת יותר גולשים ללקוחות.

√ שלמו אך ורק על טיפים מדויקים, תמיכה אפקטיבית ועזרה ישירה בקידום העסק שלכם!

כולם כבר יודעים שתהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט (כלומר שיפור מבנה האתר וקידומו בדירוג מנועי החיפוש) הוא המפתח להגברת תנועה ממוקדת של גולשים והפיכתם ללקוחות העסק שלכם.

אך לא כולם יודעים כי במקרים רבים, העלות הגבוהה של השימוש בשירותי חברת קידום אתרים חיצונית לא מצדיקה את עצמה.

למעשה, ניתן לחסוך כ-80% מתקציב הפרסום באינטרנט בעזרת קידום אתרים עצמאי תחת הנחייה צמודה של מומחי שיווק באינטרנט.

האם קידום אתרים עצמאי יכול להיות הפתרון המתאים עבורכם?

נניח לדוגמא שיש לכם אתר אינטרנט המציג מאגר ברכות לכל אירוע בחיים שנקרא "אתר הברכות השלם" ולצורך העניין אתם רוצים להבין האם תוכלו לקדם אותו בעצמכם והאם זה משתלם. ראשית צריך להבין כי התקציב הדרוש לפרסום באינטרנט באמצעות חברות חיצוניות אמנם נמוך יחסית לתקציבי פרסום באפיקים אחרים, אך עדיין מדובר בסכום לא מבוטל שלא כולם יכולים לעמוד בו ולכן אם יש לכם את הנכונות להשקיע מספר שעות בשבוע ולקדם את האתר בעצמכם – במקרים רבים זאת ההחלטה הכדאית והכלכלית ביותר.

בעלי עסקים רבים לא יודעים כי ביכולתם לחסוך חלק גדול מתקציב פרסום זה באמצעות קידום אתרים עצמאי.

כפי שאנו רואים זאת, כדאי תמיד להשאיר איש מקצוע בתמונה, גם אם אתם עושים את העבודה עצמה – מכאן שקידום אתרים עצמאי הוא תהליך משותף, שלנו ושלכם, בו ניתנות לכם הנחיות מפורטות, מדויקות וממוקדות על הפעולות שאתם צריכים לבצע כדי לשפר את האתר שלכם, להתמודד בהצלחה נגד המתחרים ולהשיג יותר לקוחות.

על מנת לבדוק האם קידום אתרים עצמאי הוא פתרון המתאים לכם ולעסק שלכם, יש לבדוק מספר משתנים הקשורים לאתר עצמו ולמידת התחרות בשוק.

כיצד מתבצע קידום אתרים עצמאי?

לאחר בדיקת ההתאמה הראשונית, מומחי קידום האתרים שלנו יבצעו מחקר שוק מקיף ויחקרו את האתר שלכם על מנת להכין דו"ח ייעוץ מקיף ובו פירוט מלא ומעמיק של אסטרטגיית הקידום המתאימה לכם.

הדו"ח יורכב מתתי סעיפים הכוללים: ניתוח השוק והמתחרים, ניתוח מבנה וקוד האתר, ניתוח חווית המשתמש ושמישות האתר, ניתוח תוכן האתר והקישורים החיצוניים והפנימיים ותתי סעיפים אחרים.

את אסטרטגיית הקידום נבנה יחד, תוך התאמה ליכולות הבסיסיות של מנהלי האתר, לפרק הזמן הנתון ולתקציב הרצוי, כשמומחי הקידום והשיווק שלנו ילוו את תהליך הקידום ויעמדו לשירותכם בכל עת.

מומחי השיווק שלנו ישמחו לעזור לכם להתקדם

חברת NetMarketing פעילה בשוק האינטרנט הישראלי כבר מעל לעשור. במשך השנים קידמנו ופרסמנו מאות אתרים בארץ ובעולם וצברנו ידע רב שאותו נוכל לרתום לשירותכם.

צרו עימנו קשר עוד היום על מנת לקבל דו"ח בדיקה ראשוני, ללא עלות וללא התחייבות!

חינם! דו"ח בדיקה ראשוני לאתר שלכם

קבלו לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם דו"ח בדיקה ראשוני ובו טיפים, עצות והצעות ספציפיות לייעול הקידום והפרסום של האתר שלכם באינטרנט ללא תשלום וללא התחייבות! – צרו קשר

הפרטיות שלכם חשובה לנו ולכן אנו מתחייבים לשמור על פרטיכם ולא להעביר אותם למפרסמים, משווקים או כל גוף שלישי אחר ללא אישורכם.