פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

איך פרסום ממומן בפייסבוק הפך לאחת מפלטפורמות הפרסום המובילות בעולם?

פרסום ממומן בפייסבוק הפך משנת 2014 לאחד מאפיקי הפרסום המפחידים ביותר בתחום האינטרנט בהתחשב במידע שיש על גולשים. הכוונה כיום, פייסבוק מספקת למפרסמים מידע עצום על הגולשים שלהם ולנו בתור מפרסמים יש אפשרות לדייק את הפרסום בצורה כלכך טובה ואפקטיבית כדי ליצור מרחב תוצאות אדיר ללקוחותינו.

פרסום ממומן בפייסבוק, אינו מתאים לכל עסק, ישנם עסקים שפייסבוק לא בטוח יהווה עבורם פלטפורמה ריווחית, ישנם עסקים שפייסבוק יכניס אותם לבעיה של התחלת מתן שירות לקוחות בדפים העסקיים בפייסבוק שעסקים לא היו מוכנים לכך לפני כן. פייסבוק נכון ל 2016 הינה המדיה החברתית המובילה בעולם, כמות המשתמשים בה היא הגדולה בעולם והמידע שיש לפייסבוק על הגולשים הוא הרחב והאיכותי ביותר שקיים היום אצל כל חברה בעולם!

את המידע הרחב שיש לפייסבוק היא משיגה בכך שהגולשים עצמם דואגים להזין את המידע (כי פייסבוק הציעה להזין אותו) את המידע הם צוברים מהתנהלות הגולשים בתוך המדיה החברתית ומתוך התוכן והתמונות שאותם מעלים הגולשים תוך שימוש במדיה זו. פייסבוק גם רכשה לפני מספר שנים את ווטסאפ, כך שכמות המידע שנאספת על כל גולש משתי המדיות הללו היא אדירה!

את כל המידע שפייסבוק משיגה, אנחנו בתור מפרסמים "יכולים לקבל" בדמות אפשרויות פילוח ופרסום רחבות אשר נמצאות במערכת הפרסום של פייסבוק. חברתנו דואגת להכיר את צרכי העסקים איתם אנו עובדים ויותר מכל את צרכי הלקוחות של אותם עסקים לעומק. רגע שהתשאול המקיף אותו אנו עושים ללקוחות מושלם, אנו מקבלים תמונה כללית על קהל הלקוחות הפוטנציאלי ובאמצעות המדיה החברתית אנו מצליחים ל"דוג" את אותם הלקוחות הפוטנציאלים.

נכון להיום, היתרונות המשמעותיים שיש לפרסום ממומן בפייסבוק שלא קיימים במדיה אחרת, היא אפשרויות הפילוח הן ברמה הגיאוגרפית, הדמוגרפית ודיוק ברמת תחומי העניין של אותם לקוחות פוטנציאלים. בנוסף פייסבוק מעמידה כלים מתקדמים נוספים לפרסום שבאמצעותם רמת הדיוק והפילוח של קהלי המטרה מגיעה לרמה מאוד מאוד גבוה שאינה קיימת במדיות אחרות.

מעבר לכל אפשרויות הפילוח והטירגוט של פייסבוק במערכות שלהם, פייסבוק מעמידה לרשות המפרסמים מגוון רחב של מודעות שבאמצעותם ניתן להגיע לקהל יעד רחב עם מנעד רחב ושונה של מודעות וזאת על מנת ליצור את הרושם הדרוש ולהניע את אותו לקוח פוטטנציאלי לפעולה.

 

פרסום ממומן בפייסבוק

Facebook הינה הרשת החברתית הגדולה והמובילה ביותר בארץ ובעולם.

ככזאת, היא מאפשרת לנו להגיע דרכה ללמעלה מ-5 מיליון אנשים במדינת ישראל ובכך להגדיל משמעותית את מספר הלקוחות המכירים, מתעניינים ופונים לעסק שלכם ובעצם להפוך לפלטפורמת קידום מכירות לעסק.

שיטת העבודה בפרסום ממומן בפייסבוק הינה עלות לפי קליק או חשיפה, והתאמת המודעות לקהל היעד שבו בעל העסק מעוניין לפרסם.

בפרסום ממומן בפייסבוק, אנו בחברת NetMarketing:

  1. מבצעים עבודת מחקר של פילוח שוק עמוק ומקיף לעסק שלך, על מנת לכוון ולהגיע לקהל יעד פוטנציאלי בוא אתה מעוניין.
  2. מפרסמים ושולחים את המודעות של העסק לפלח השוק הנבחר, וחושפים את העסק על מנת ליצור יותר מודעות ופניות.

היתרון -פרסום ממומן בפייסבוק, פונה לפלח שוק ממוקד ומקטין בזבוז תקציבי בפרסום לקהל לקוחות שאינו רלוונטי.

 כחלק מהשירותים אותה נותנת החברה בפרסום ב Facebook ניתן:

  • פרסום ממומן לדף הנחיתה להגדלת מספר הפניות.
  • הגדלת מספר החברים בדף העסק ב Facebook למען יצירת קהל עוקב.
  • יצירת מעורבות חברתית במותג והגדלת הזכירות למותג
  • שיווק באמצעות וידאו ובכלים רבים נוספים ומורכבים.
  • ניהול דפים עסקיים
  • ועוד…