מהו דף נחיתה?

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הינו אחד הכלים החשובים ביותר בפרסום מייצר תוצאות באינטרנט!

באמצעות דף נחיתה אנו יכולים לעזור לגולש להבין את הערך והתועלת מהמוצר שלנו בצורה מהירה ויעילה, על ידי כך לקבל את פרטי הגולש בצורה מהירה ואפקיטיבית יותר מאשר שליחתו לעמוד בית או דף פנימי באתר.

בדף הנחיתה לגולש קיימות שתי אפשרויות יציאה מהדף, השארת פרטים או יציאה בפועל מהדף, תוף הטמעת המסרים החזקים ביותר בדף אנו עוזרים לגולש ללכת לכיוון השארת פרטים. וכך הגולש לא יסטה מהמטרה שלשמה הגדרנו שיגיע לדף הנחיתה.

בתהליך פרסום ממוקד מטרתנו לקבל את פרטי הגולש ובמידה ונשלח את הגולש לתוך אתר אינטרנט או מקום שאין בו את המידע הממוקד, אנו נסיח את דעתו של הגולש ונגרום לכך שנוריד את סיכויינו לקבלת פרטיו. דף הנחיתה ממוקד ואיכותי חייב לגרום לגולש תוך מקסימום 10 שניות להשאיר פרטים ולצאת מדף הנחיתה! (זהו זמן הממוצע של גולשים בדף אינטרנטי מסויים).

מחלקת הסטודיו של החברה מתמחה ביצירת תוצרים גרפיים לאינטרנט ובהם, עיצובים לפייסבוק, באנרים, אתרים ודפי נחיתה. עיצוב לאינטרנט שונה בתכליתו מעיצוב רגיל ומעצב שאינו מכיר, בקיא או מתמחה שעיצובים מסוג זה יכול לגרום לכך שתוצאות דף הנחיתה יהיו ירודות ויגרמו לקמפיינים לעבוד פחות טוב! עם זאת, עיצוב זה לא הכל 🙂 שילוב מצויין של מסרים מדוייקים, הצבה נכונה של אותם מסרים בצורה מרווחת בדפי נחיתה ובכך סגירת מעגל מושלמת של מסרים עם עיצוב לדף נחיתה שמייצר תוצאות.

כמובן שדפי הנחיתה המעוצבים צריכים להיות מותאמים לכל המכשירים ולגדלים השונים ועל כן מומלץ לעשות דפים רספונסיבים או לפחות דפים שמתאימים את עצמם לכל מכשיר בעת שינוי המכשירים השונים שקיימים בשוק, החל מטלפונים סלולרים מהקטנים לגדולים, טאבלטים מהקטנים לגדולים ומסכי מחשב שקיימים בשוק באינסוף גדלים.

ישנם מספר אלמנטים חשובים מאוד שדורש דף נחיתה, החל מהמסר המדוייק, הנקודות הקריטיות לדבר עליהן וזאת על מנת להביא את הצד השני להגיד לעצמו, מה אכפת לי להשאיר פרטים

(להלן גלריות דפי נחיתה) :