Usp – מה ייחודי בעסק שלך, ולא… מה יש גם לך כמו לכולם!

Usp – מה ייחודי בעסק שלך, ולא... מה יש גם לך כמו לכולם!

מרבית העסקים והאתרים שנמצאים כיום ברשת לא מצליחים לממש את הפוטנציאל שלהם גם כשהם מקבלים לקוחות,

בין אם זה באופן יזום ע"י הלקוח או כשהם נעזרים בחברות המתמחות בפרסום באינטרנט המספקות להם פניות ולקוחות "חמים" המתעניינים בשירות שלהם.

אחת הסיבות היא, שבעלי עסקים רבים לא מצליחים להעביר ללקוח את הערך המוסף שיש להם להציע על פני המתחרים הרבים שיש ברשת האינטרנטית או בשוק בכלל.

יכול מאוד להיות שהערך המוסף אכן קיים אצלם, אך למרות זאת הם בוחרים להציג ערך אחר שלא רלוונטי או פחות איכותי

ומניע לפעולה את קהל היעד הפוטנציאלי שלהם ופשוט מתעלמים מהנושא וכך מאבדים את הלקוחות.

USP זו בעצם הדלת הראשונית אל הלקוח – הצגת הערך והיתרונות שלי על פני המתחרים שלי העסק\מותג שלכם,

לא דברים בנאלים ורגילים, אלא באמת ערך יחיד וייחודי שיגרום ללקוח לרצות את השירות או המוצר של העסק\מותג שלכם,

משהו אישי רגשי שפונה דווקא לרצונות של אותו הלקוח ואפילו לרגשות שלו.

משהו שיגרום לקהל היעד שלנו, שהגיע לדף הנחיתה או לאתר מרצון, להגיד מה אכפת לי להשאיר פרטים או ליצור קשר

הרי גם ככה הספק הזה נותן לי בדיוק את מה שאני רוצה, שווה לי לשמוע עוד!

חלק מיצירת USP  מוצלח וקולע זה מסר קצר ואיכותי לטובת גירוי הלקוח הפוטנציאלי שיחלחל ומהר ומשם המשך הקשר עם

איש המכירות או נותן השירות או המוצר.

ניקח לדוג' את חברת טנגו אירועים, סלוגן המותג הוא "לאירוע שלך", מהות העסק היא מתן שירותי אטרקציות לאירועים,

כגון – זיקוקים, מגנטים וכו', הסלוגן בעצם ממותג בצורה פשוטה לקהל היעד שהוא גברים + נשים, מרבית החברות בתחום

ממותגות בסלוגן כ "אטרקציות לאירועים" או "הפקות אירועים" בשונה מטנגו אירועים שלקחה את הקונספט צעד אחד קדימה

תמונת הלוגו היא גבר + אישה בשמלה ובחליפה כלומר מיתוג אוטומטי לתחום החתונות, המילה "אטרקציות" או "הפקות"

יכולה להגביל או להטעות את הלקוחות בסוג השירותים וברמות ההתמחות של החברה ולהבריח לקוחות שרוצים חינה,

בר/ בת מצווה וגם מעבר לזה משהו קצת שונה מכל שאר החברות שהיום מציעות את כל השירותים, כל חברה חדשה

שנפתחת בסלוגן שלה שמה את המסר הדומה לכולם – אטרקציות לאירועים או הפקות אירועים, כמובן שהיו עוד הרבה שיקולים

פנימיים לבעלי החברה והמותג טנגו אירועים, אך קונספט ה USP מובן ממוקד ופונה ללא הגבלה לקהל היעד שלך וגם אינו מגביל

את בעל העסק בשירותים או מוצרים שהוא מוכר לאנשים אשר חוגגים אירועים וצריכים הפקה אטרקציה או כל דבר לאירוע שלהם.

אם גם אתם רוצים למצוא את קהל היעד שלכם ולפרסם אליו בצורה נכונה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים קשורים