רכישת מדיה מובטחת בפייסבוק! Reach and Frequency

רכישת מדיה מובטחת בפייסבוק! Reach and Frequency

איך ניתן לרכוש מדיה מובטחת מפייסבוק באמצעות Reach and Frequency?

מה הכוונה למובטחת? הרי אין באמת בעיה לקנות מדיה מפייסבוק.

אז כן, פייסבוק פתחו אופציה חדשה לחלוטין שמעתה פתוחה לרוב משתמשי הקצה, המאפשרת למפרסמים לקנות חשיפות בטוחות

לקהל יעד שהוגדר מראש, מה הכוונה?

אם פילחנו קהל יעד מסוים ואנחנו רוצים לפרסם ולהגיע לחשיפות לכל אותו קהל היעד שפילחנו,

אז ניתן לעשות זאת בוודאות מוגמרת באמצעות Reach and Frequency.

אז איך זה בעצם עובד, יש לנו אפשרות כיום בשיטה הנורמלית (שיטת ה Auction) בפייסבוק לפלח את קהל היעד שלנו,

באיזה צורה שאנו רוצים ולהתחיל לפרסם לאותו קהל בשיטה לעיל.

אחת הבעיות היא שלא נוכל להחליט לאיזה חלק בדיוק (מאותו קהל) אנחנו מגיעים ולאיזה חלק לא,

ויותר מזה אין לנו גם את האפשרות לשלוט בתדירות ההופעות לאותו הקהל.

המערכת של פייסבוק מחליטה למי להגיש את המודעות, והחלטה זו הינה בעיקר בהתאם לתקציב היומי

אותו אנחנו משקיעים וכמות קהל היעד אליו אנחנו מפרסמים.

הדרך בה החשיפה מתבצעת בפועל היא:

פייסבוק מגיש את המודעות לקהל שונה בתוך סך הקהל שהגדרנו, ואחת לתקופה הוא משנה את הקהל,

כדי שלא נפרסם כל הזמן לאותו קהל והתוצאות שלנו ירדו.

עם זאת אנחנו חווים לעתים תכופות ירידה מהותית בכמות הפניות בעקבות מעבר לקהל חדש, שהינו פחות איכותי מהקהל הקיים.

כך בעצם עובדת הגשת המודעות של פייסבוק בשיטה הרגילה.

באמצעות אפשרות הפרסום החדשה שפייסבוק נותנת לנו Reach and Frequency, יש לנו את היכולת לפלח את קהל היעד

ולהגדיר לפייסבוק בצורה ברורה לחלוטין, כמה פעמים אנו רוצה להציג את המודעה לכל אחד מקהל היעד שלנו

וכמובן להגיע לכל הקהל בזמן קצר, שיטת פרסום זאת עובדת על פי חשיפות ומחייבת אותנו תשלום מראש על רכישת המדיה.

סתם לידע כללי רכישת Reach and Frequency בארה"ב מתאפשרת ברכישה מראש כשישה חודשים לפני מועד הפרסום.

בישראל יש לנו את האפשרות לקנות את שיטת פרסום זו באופן מיידי וליהנות מחשיפה מדויקת ומחולקת נכון לקהל היעד שלנו.

מעבר לתשלום מראש, העלות של Reach and Frequency יחסית גבוה ביחס לכך שאנו משלמים עבור חשיפה

ולא עבור הקלקה או המרה כפי שניתן להגדיר בקמפיינים אחרים בפייסבוק, אך כפי שציינתי היתרון הוא הגעה מלאה

וחשיפה מלאה של המודעה שלנו לכל קהל היעד אותו אנו מעוניינים לפרסם.

למי מתאים הכלי?

Reach and Frequency הוא כלי חזק שעובד מעולה עם מטרות וידיואו, פוסט אינגייג׳מנט, קליקים לאתר,

הורדות אפליקציה וקמפיין המרות. זכרו שאתם יכולים לבנות קהל מצופי הוידיואו שלכם ולכן זו הזדמנות גם לבנות קהל ייעודי מתוך אלה שהייתה להם מעורבות עם הקהל.

סייג אחרון בנושא, שיטת הפרסום Reach and Frequency מאפשרת להזמין קמפיין מסוג זה למינימום קהל של 200,000 אנשים

בקהל היעד ומבדיקות קודמות שעשינו העלות המינימלית במספרים הללו היינה כ 12,000 ש"ח.

 

מה היתרונות בכלי?
* תכנון של המדיה – יודעים בדיוק כמה תוציאו ומה תקבלו בעבור תקציב הקמפיין
* שליטה – אתם קובעים כמה פעמים תגיעו לקהל
* Frequency Cap interval – אתם יכולים לקבוע את מספר החשיפות שיוזר יקבל בתקופת זמן מוגבל (לדוג׳ – impression אחד בכל 7 ימים)
* Ad Sequencing – במידה יש לכם כמה קריאייטיבים שמספרים סיפור בסדר מסוים, או שמסיבה מסוימת תרצו שהקהל יראה את המודעות בסדר מסוים – R&F זה הכלי המתאים – תוכלו לבחור את הסדר שבו יופיעו המודעות שלכם (אם תבחרו בשיטת הפרסום הרגילה, המודעה שיש לה את הביצועים הכי טובים תקבל את רוב הimpressions).

מאמרים קשורים