8 דרכים לשפר את שיעור ההקלקה וההמרה בקמפיינים שלכם

אם אתם מפרסים היום ואתם מאוכזבים משיעור ההקלקה על המודעות שלכם ומיחס הפונים ביחס לכמות ההקלקות אליכם,

אז זהו מאמר מיוחד עבורכם!

הדבר הראשון שאני יכול להגיד שהמודעה שלכם היא הבעיה, כמובן שיש את מגבלת התווים לכן אתם חייבים לדעת

מהם התווים והמילים הנכונות שצריך לבחור על מנת להפוך את המודעה שלכם למושכת, מה שיביא לכם יותר כניסות

שיובילו ליותר פניות.

ההבדל ביi מודעה טובה למודעה מצוינת היא שיעור הקלקה גבוה במערכות הפרסום בגוגל ובפרסום בפייסבוק יוזל בצורה

מידית המחיר לקליק, כמות הכניסות בתקציב נתון יגדל וכך גם ההכנסות כתוצאה מהפרסום יגדלו! 

נתחיל:

  1. הדגישו את יתרונות המכירה שלכם – הדגישו את יתרונות המוצר או השירות שלכם כבר במודעה שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם רואים אותם כחשובים בשלב הסגירה, לדוגמא: אם אתם מוכרים מוצר שכל החשיבות עבור הלקוח זה מחיר (מעורבות נמוכה), אז ציינו מחיר כבר במודעה, אם אתם מוכרים מוצר שפותר בעיות בריאותיות (מעורבות גבוהה) הדגישו כבר במודעה את היתרון של השירות או המוצר, אתם חייבים לדעת לזהות את הנקודות הרלוונטיות שעוזרות ללקוחות שלכ לבחור בכם ולהציגו אותם במודעה, חשוב מאוד גם אם יש כמה נקודות כאלו והמיקום במודעה מוגבלת, תייצרו מודעה נוספת ותתנו למודעות להתחרות אחת עם השנייה כדי לדעת מה עוזר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להחליט לבדוק אתכם ואחר כך גם לפנות אליכם.
  2. פתרו התנגדויות כבר במודעה – מודעות שיכולות לגרום ללקוח להרגיש בנוח לפנות אליכם או לחלופין פשוט למנוע את ההתנגדות ברגע שיגיעו לאתר שלכם או שידברו אתכם, מילים או ביטויים כגון, אחריות, דירוג גבוה, התחייבות וכו… מילים כאלה יגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להרגיש בנוח רב, ללחוץ על המודעה שלכם ולהתעניין ברצינות יותר בשירות שלכםכאשר פתרתם את ההתנגדות יוגברו כמות ההקלקות מקהל היעד הפוטנציאלי שלכם והסיכוי להגביר את כמות הפניות, היא גדולה כפליים.
  3. כותרת מודעה מושכת תשומת לב – כותרת המודעה היא הדבר הראשון אותה גולש רואה, אם כותרת המודעה שלכם תהיה לא מעניינת לא מושכת ולא על פי אחד הדברים שרשום במאמר זה הגולשים פשוט יסתכלו על המודעות של אחרים ולא יקליקו עליכם, על כן בכותרת חשוב לרשום דברים מאוד מושכים, כותרת שתהיה מושכת תהווה נהירה של הקלקות, כותרת שתהיה משעממת ידלגו עליה במבט. יכול להיות לכם את המוצר הטוב ביותר בעולם, שמייצר תוצאות שפועל אבל על אמת או לחלופין מספק את השירות האופטימלי עבור קהל היעד שלכם והלקוחות שלכם פשוט לא ידעו עליו כי לא משכתם תשומת לב במודעה שלכם!
  4. השתמשו בתווים מיוחדים – יש אפשרות להוסיף תווים מיוחדים שמסמנים סימנים מסחרים של עסקים כגון: (®, ™) מודעות עם סימני מסחר בהכרח מגבירות את שיעור ההקלקה! שימו לב: השימוש בסימנים הללו הם רק כאשר מילאתם את הטפסים המתאימים ובאמת יש לכם אפשרות להשתמש בסימנים הללו.
  5. מחקו מחירים לא תחרותיים מהמודעה – המון עסקים משתמשים במחירים של השירותים שהם מספקים כבר במודעה ועסקים רבים משתמשים במחירים שהם יקרים יותר מהשוק כדי להגיע רק ללקוחת שכביכול מסוגלים לעמוד בתשלום הנקוב, יחד עם זאת מחיר גבוה ממתחרה ששם מחיר נמוך יכול לפגוע משמעותית בשיעורי ההקלקה מה שיכול להוביל את הקמפיין פשוט לעבוד פחות טוב ולייצר מעט הקלקות, על כן במידה והמחיר שלכם אינו שובר שוק, עדיף לא להכניס מחיר למודעה וייצרו מודעה מושכת עם הכללים הרשומים במאמר זה על מנת לגרום לשיעור הקלקה בינוני ומעלה ביחס למתחרים מאשר לשיעור הקלקה נמוך מאוד! שימו לב!! שיעור הקלקה נמוך יגרור חשיפה פחותה של המודעות שלכם ביחס למתחרים שלכם ויגרום לקמפיין שלכם לעבוד בעצלתיים.
  6. בצעו ניסוי וטעייה במודעות – כדי לייצר הצלחה מרובה בפרסום מודעות ממומנות, תזדקקו לבצע ניסוי וטעייה בין מודעות, מה זה אומר? יצרו מספר מודעות עם כותרות ומודעות שונות וכך ברגע שאתם תבחנו מספר מודעות שמתחרות אחת בשנייה תוכלו להבין אילו מודעות הן המודעות הגרועות ובכך להבין מה עובד עבור קהל היעד שלכם ומה פחות. כל קהל יעד לכל מוצר הוא קהל שונה ועל כן אין דרך חד משמעית למודעה טובה, על כן צריך לייצר לכל קהל מודעות שונות על מנת שתבינו איך הקהל שלכם מגיב.
  7. תחשבו מה הלקוח הפוטנציאלי שלכם היה חושב – תמיד שאתם מגיעים לכתוב מודעה אתם חייבים לחשוב מצד הלקוח, עסקים רבים אינם חושבים מצד הלקוח ויוצרים מודעות פרסום באנאליות המספר דברים מאוד תיאורתיים על העסק שלהם ופחות על הצרכים של קהל היעד הפוטנציאלי שלהם. רבים גם מהעסקים משתמים במונחים טכניים של העיסוק ולא בשפה אותה מדברים הלקוחות שלהם, השתמשו בשפה קלה ונוחה לקהל שלכם, תתנו לו ערך רב כבר במודעה שיהיה לו את הרצון להיכנס לבקר באר שלכם ולצרוך את המוצר שלכם.
  8. שפרו את ההצעה השיווקית שלכם – אם אחרי רוב הטיפים שלי אתם עדיים לא מצליחים לשפר את שיעור ההקלקה על המודעות שלכם ועדיין מעט מאוד אנשים משאירים פרטים, אתם חייבים לשפר את ההצעה השיווקית שלכם ומהר! לכן כמו שהמלצתי קודם, תמיד תייצרו שתי מודעות שונות עם הצעות שיווקיות שונות, אם עדיין הנתונים שלכם לא טובים, תבדקו מה המתחרים שלכם מציעים ותציעו הצעה שיווקית טובה יותר, מושכת יותר ואיכותית יותר, שתייצר לכם יותר לקוחות!

 

מקווה שצליחה לשפר את הפעילות האינטרנטית שלכם בצורה דרסטית ואם לא, אשמח לעזור לכם ולתת לכם מענה!

 

מאמרים קשורים