14 טקטיקות שיווק שייצרו לך יותר תוצאות לאורך זמן

14 טקטיקות שיווק שייצרו לך יותר תוצאות לאורך זמן

קבלו את הטקטיקות שייצרו לך יותר תוצאות לאורך זמן, ביניהם דפי נחיתה אפקטיבים, ניסוי וטעיה בקמפיינים ועוד…

A/b TESTING – א.ב. טסטינג למודעות היינו אחד הדברים החשובים ביותר ליצירת קמפיין מנצח וזה דפוס התנהגות החייב

להיות בראש מעיינינו , ניסוי וטעייה זו ההזדמנות הטובה ביותר שלנו למצוא את הדרך לנצח את המתחרים, על ידי מציאת קונספט

שיווק איכותי ולגרום לגולש להקליק על המודעה שלנו יותר מעל המודעה של המתחרים, מה שיגרום לשיעור הקלקה גבוה

מהמתחרים, ציון איכות גבוה והוזלה של מחיר לקליק…

מסקנה למרות חוסר זמן ,תשומת לב ועוד חייבים לשים דגש בראש ובראשונה על נושא המודעות.

 

שיווק מחדש – כפי שלפעמים אנו נכנסים לחנות ולא רוכשים, כך גולשים מתנהגים ברשת ולכן חשוב מאוד ליצור "תזכורות"

לגולשים הללו כדי שלא ישכחו אותנו , כדי שמתי שהם יהיו מוכנים לבצע רכישה אנו נהיה שם.

לכן קמפיין רימרקטינג היינו קמפיין היכול לעזור באופן משמעותי להגדיל את מחזור המכירות של העסק שלנו.

 

מבנה חשבון – מבנה החשבון היינו אחד הדברים החשובים ליצירת קמפיין מנצח.

כפי שאנו מסדרים את הארון שלנו לפי צבעים, עונות או סטייל וניתן למצוא כל מה שאנו זקוקים לו בצורה פשוטה נוחה וקלה

כך יש לבנות קמפיינים בגוגל על מנת שנוכל לנווט את דרכנו ולבצע אופטימיזציה נכונה ופשוטה לביצוע.

לא בטוחים שהקמפיין מסודר? דמיינו שמישהו אחר יצפה בו – האם הוא יבין אותו מלבדכם?

 

מילים של המותג – מפרסמים בדרך כלל מזניחים את פרסום שם המותג עצמו משלל סיבות, כגון המותג לא מוכר מספיק

ואף אחד לא יקליק או מוכר מספיק ואין צורך בכך, פרסום שם המותג חשוב מאוד כי לפעמים המתחרים מפרסמים על השם שלך ,

חשוב מאוד גם עבור לקוחות חוזרים שלא מוצאים את שם המותג בקידום האורגני.

 

תוספים לקמפייניםהרחבות מודעות בתוך הקמפיינים בגוגל אדוורדס ניתנות לנו ללא שום צורך בתשלום נוסף לגוגל,

אז מדוע שלא נשתמש בהן? הן עוזרות לנו להעניק לגולש מידע מפורט יותר שלא נמצא במודעה עצמה – הרחבות כמו לינקים נוספים,

מיקום, דירוג העסק, הורדת אפליקציה, אפשרות התקשרות – כל אלו חשובים מאוד ויש להשתמש בהם על מנת לעזור בשיפור נראות

המודעה שלנו ושדרוג התוצאות העסקיות.

 

אסטרטגיית סלולרזו שנת המובייל! (כבר 5 שנים..) אך זה לא מכחיש את העובדה שרוב החיפושים כיום מתבצעים מהנייד

מכיוון שנתון זו לא הולך לשום מקום והולך רק לגדול עם הזמן חשוב ליצור אסטרטגיית ניידים ובדחיפות (: ! מה זה אומר?

לקחת בחשבון שיש המון חיפושים בסלולר ואם הגולשים הללו קריטים עבורכם להגדלת כמות המכירות בעסק אז תתחרו

בחלק העליון של התוצאות, אם תרצו שיצלצלו אליכם מידית אז תשימו את הטלפון שלכם ועוד…

 

תזמון מודעות – אפשרות שהייתה כאן תמיד ויכולה להיות שימושית מאוד, למשל אם יש שעות שבהן אין כמעט פניות לעסק שלכם

או שעות שבהן יש המון המרות או לחלופין שעות שבו העסק אינו פעיל ואינכם מעוניינים להופיע בגוגל בזמנים הללו, אפשר

לשחק עם המחיר לקליק לנוחיותנו ולהגדלת כמות ההמרות וניתוב התקציבים למקומות ולזמנים הנכונים.

 

טירגוט לפי מיקום – כמו תזמון המודעות גם טירגוט המיקום יכול למנף את מסע הפרסום שלך ולשפר את ביצועי הקמפיין –

בדקו את המיקום של רוב הפניות כיום ובדקו היכן נתוני הפניות חזקים או חלשים ביחס למיקומים הגאוגרפיים

כך נוכל למקד את התקציב שלנו בצורה נכונה יותר.

 

קוד המרה – אין יותר מדי להרחיב כאן – כולנו יודעים כמה מעקב המרות חשוב לנו על מנת לדעת בוודאות כיצד הקמפיין שלנו

מתקדם ואילו אופטימציות אנו זקוקים לעשות על מנת לשפרם. אז אל תשבו בלי לעשות עם זה כלום, אם אין לכם עדיין קוד המרה

פעיל המודד לכם את כמות הפניות ואת מקור הפניות אז הגיע הזמן להפעיל אותו בצורה כזו שגם אתם תוכלו לשפר ולשדרג את

תוצאות הקמפיין שלכם בצורה מהירה ואפקטיבית…

 

סוג התאמה למילים – אם אינכם יודעים מה הכוונה לסוג התאמה למילים בפרסום בגוגל חפשו ביוטיוב "שלושת סוגי ההתאמה

בגוגל אדוורדס" שני הסרטונים הראשונים הם שלי שמסביר על נושא זה.

כיום מפרסמים מודעים לחשיבות פילוח סוג התאמה לא רק מנקודת המבט הארגונית אלא גם נותנת לנו יותר שליטה בפרסום

וכך לנהל את התקציב בצורה נכונה יותר שבסופו של דבר תגדיל את כמות הפניות של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו לעסק.

 

גוגל אנליטיקס – נורא קל להתעלם מהפלטפורמה הזו בזמן שאנו קבורים בתוך האדוורדס ,אנליטקס יכול לפתוח לנו את הראש

עם אפשרויות ונתונים נוספים שיעזרו לנו להבין את הקמפיין טוב יותר ולשפרו בעזרת האנליטקס ניתן ללמוד את התנהגות הגולש

ואת הנתונים הדמוגרפים שלהם וכך לבצע אופטימיזציה טובה יותר.

 

דף נחיתהכפי שהמודעה היינה הרושם הראשוני שאנו עושים ללקוח הפוטנציאלי כך דף הנחיתה היינה האופציה שלנו להגברת

כמות הפניות באמצעות פרסום באינטרנט. בדף הנחיתה חשוב מאוד להעביר לגולש את מה שהבטחנו לו במודעה כפי שיהיה שלט

מחוץ לחנות בגדים, אשר מציע חולצות בהנחה וכשאתה נכנס לחנות אתה רואה רק מכנסיים במקרה כזה הלקוח הפוטנציאלי ייצא

מהחנות ללא ביצוע שום פעולה, על אותו עיקרון עובד פרסום באינטרנט, אם תבטיח ותקיים לאורך כל הדרך והמבצע שלך יהיה איכותי

ומעניין כך תיצור יותר פניות/רכישות בעסק ותגדיל את המחזורים.

 

הנעה לפעולה – 70 תווים בסה"כ במודעה מקשים עלינו לרשום את כל מה שאנו רוצים שהגולש יידע לכן חשוב מאוד אם לא הכי

חשוב להניע לפעולה את הגולש ולגרום לו ללחוץ על המודעה ולהיכנס לדף הנחיתה.

ככל שהקריאה לפעולה תהיה יותר מעניינת כך הגולש יילחץ יותר על המודעה.

 

ניצול תקציב אפקטיבי – כדי למנוע ניצול יתר של התקציב או אי ניצול של התקציב, כלל חשוב הוא להגדיר את התקציב בצורה

נכונה כבר בתחילת החודש ולנתב יותר תקציבים למקומות שבהם יש יותר פניות בעלות נמוכה, מאשר במקומות שבהם יש פחות פניות

או פניות יקרות. זו בעצם הדרך לשים דגש על הגדלת כמות הפניות באופן שוטף של הקמפיין

 

מאמרים קשורים