10 טיפים ליצירת דף נחיתה מנצח!

10 טיפים ליצירת דף נחיתה מנצח!

אחד הדברים החשובים בקמפיין פרסום בכלל ובאינטרנט בפרט זה דף נחיתה שאליו הגולש מגיע ומשאיר בו פרטים!

אחת הטעויות הנפוצות של מפרסמים באינטרנט, זאת השקעה מרובה בפרסום בכל המדיות השונות עיצובים מושכים ועוד שלל "הוצאות" על דברים שאינם מייצרים את התוצאה הרצויה (שהיא יותר פניות) ועל הדבר החשוב באמת, שהוא יצירת דף נחיתה מנצח, שיצליח להגביר באופן משמעותי את כמות הפניות שיגיעו לעסק שלהם, אין השקעה בכלל.

 

הכנתי עבורכם את עשרת כללי האצבע החשובים ביותר עבור הכנת דף נחיתה מנצח!

אם תצליחו ותשכילו להשתמש בכללים הללו בצורה טובה ואפקטיבית יותר תוכלו ליצור מכל 100 מבקרים בדף הנחיתה שלכם, במקום 2-3 אנשים שישאירו פרטים, תוכלו להכפיל את הכמות וליצור אפילו 5-7 אנשים שישאירו פרטים בדף הנחיתה שלכם.

קחו את הטיפים השתמשו בהם וגלו איך אתם יכולים להגדיל את ההכנסות שלכם עם אותו תקציב פרסום!

 

10 טיפים לכתיבת דפי נחיתה מנצחים!

1. מסרים – חשוב למקד את קהל היעד המדויק ולבחון היטב שאנו מדברים בשפה שלו, בצורה זו נוכל להגיע לקהל איכותי ורלוונטי

יותר ולייצר בסופו של דבר גם פניות איכותיות יותר.

2כותרת ראשית – זהו המשפט הכי חשוב בדף הנחיתה והמשפט שיקבע אם הגולש ימשיך לקרוא ולעיין בדף הנחיתה או לא.

לכן יש ליצור כותרת חזקה , קצרה ומעניינת כזו שתסחוף את הגולש בסופו של דבר להמשיך ולקרוא את שאר המסרים

והמידע בדף ותעזור לגולש להחליט להשאיר פרטים.

3כותרת המשנה – תהווה המשכיות לכותרת הראשית, ברורה ועניינית כדי לא לבלבל את הקורא ולגרותו להמשיך לקרוא

את הטקסט בדף הנחיתה.

4. החוליה החזקה – עוד במיקוד קהל היעד ומציאת המסרים יש למצוא את הנקודה החזקה ביותר את היתרון החזק ביותר

והבידול העיקרי מהמתחרים ולהתרכז בה בכל הטקסט של דף הנחיתה.

5. כפתור הנעה לפעולה – חשוב ליצור כפתור הנעה לפעולה חזק! רכשו עכשיו, כנסו עכשיו וכו..

הכפתור צריך לבלוט היטב ועדיף שיהיה בצבעים צהוב או כתום ותמיד בצבע שונה מטופס צור הקשר עצמו.

בנוסף מומלץ גם להוסיף מבצעים מעניינים שייתנו פוש אחרון לגולש להשאיר פרטים.

6. הנעה לפעולה גרפית – מחקרים מאשרים שמומלץ לשים תמונות גדולות או קטעי וידיאו שמדברים על המוצר,

אלו עוזרים לגולש להבין בצורה טובה יותר ולהתחבר יותר למוצר או לשירות.

7. אמון הגולש –על מנת שנוכל ליצור אמון בקורא חשוב לדאוג שלא יהיו טעויות כתיב או שפה נמוכה בטקסט

ושרמת הכתיבה תהיה גבוהה מאוד, בנוסף יש להוסיף סטטיסטיקות ואחוזי הצלחה על מנת לתת גב למסרים, למוצר,

לשירות ולחברה בכלל.

8. קצר וקולע – על דף הנחיתה להיות בעמוד אחד מבלי לגלול מטה ובנוסף יש להימנע מפסקאות ארוכות או כמות מילים גדולה מדי.

9. קישורים חיצוניים – מטרת דף הנחיתה היינה בעיקר לגרום לגולש להשאיר פרטים, כאשר מוסיפים קישורים חיצוניים מעקב

ההמרות נפגם ולא נמדד ב100 % מה גם שיכול לגרום לגולש לזלוג ולקבל מידע שלא היינו מעוניינים שיקבל בשלב זה.

לכן כדאי שלא יהיו קישורים לדפים חיצוניים בדף.

10. ABTSTING  מפעם לפעם, מומלץ להפעיל ניסוי שייבחן 2 דפי נחיתה ע"י כך שנבצע שינויי  של תמונות או כפתורי הנעה לפעולה וכך נוכל לזהות איזה מהדפים ממיר טוב יותר.

 

 כך נראה מבנה של דף נחיתה מנצח (יתרונות ותועלות אפשר וכדאי להשאיר אחד מהם, לגבי ממליצים זה תמיד טוב, אבל לא תמיד חובה!)

תמונה1

מאמרים קשורים