הדרך הנכונה להביא לקוחות ממעורבות להמרה!

הרגעים הקטנים ששווים לנו הרבה כסף! 
תעשיית הפרסום הממומן באינטרנט השתנתה באופן דרמטי בשנים האחרונות, בשנת 2004 המדד להצלחה היה CTR,
מעקב המרות בדיוק התחיל לפרוץ ברחבי AdWords ונוסחת ציון האיכות לא הייתה קיימת.
הלקוחות שלנו רצו את זה עכשיו! פרסמנו מודעות וגרמנו לאנשים ללחוץ עליהן, לא היה דבר כזה כמו נתיב מרה.

הרבה השתנה מאז, היום אנחנו עוברים דרך ארוכה עד שמגיעים להמרה המיוחלת שדורשת שיחה מתמשכת

המתרחשת על פני סדרה של רגעים, רגעים אלה מוגדרים על ידי גוגל כ –MICRO MOMENTS, 

או כפי שאנו מגדירים אותם רגעי הקסם!

נסביר איך אתם יכולים לזכות ברגעי הקסם האלה במטרה לבנות מערכת יחסים חזקה עם לקוחותיכם

ותגרום להם להתעניין במותג שלכם, לעקוב אחריכם וגם לקנות את המוצרים שיש לכם להציע.

אז מהם בעצם רגעי הקסם?

מיני התקשרויות עם לקוחות על פני תקופה ארוכה של זמן ומתקיימים בעיקר במובייל,

שם אנחנו מרבית מהיום וכך גם הלקוחות שלנו, אנחנו בודקים את הנייד שלנו עשרות פעמים ביום,

זה אומר שהנייד שלנו הוא אנציקלופדיה מהלכת של מידע חופשי והזדמנויות צריכה עצומות!

בכל רגע נתון הצרכים של הלקוחות שלנו משתנים מחיפוש ברשת לחדשות הבוקר, מסעדה לאכול בה וכו..

מה שהופך את המשימה שלנו בתור מפרסמים לקשה יותר, איך אנחנו משיגים את תשומת הלב של הלקוח,

ושומרים עליה מספיק זמן כדי ליצור "מערכת יחסים" טובה ואמינה שתוביל אותו להתעניין במותג שלנו?

 טקטיקות המפתח שלנו 🙂

 תספקו ערך ללקוחות שלכם בכל דרך אפשרית!

  1. תהיו בכל מקום ברשת: בכל דרך אפשרית, ובכל מדיה רלוונטית גוגל, פייסבוק, דיוור במייל, דף עסקי בפייסבוק, לינקדאין ועוד…
  2. תנו ערך ללקוח: מידע שימושי הוא המפתח! מסמך, מדריך, טיפים,  תספקו להם את המידע שהם צריכים ברגע הנכון. מידע שווה הרבה!
  3. אל תתנו ללקוח שלכם לחכות: תוודאו שחוויית הלקוח תהייה המהירה והפשוטה ביותר לשימוש, דפי נחיתה ואתרים צריכים להיות מותאמים לניידים וחייבים להיות מהירים, לקוחות לא אוהבים לחכות ויכולים לנטוש את הדף אם הטעינה שלו תהייה איטית.
  4. טרגטו באמצעות פרסום נכון: לכל מכשיר, חוויית משתמש משלו ברוב המקרים פרסום נכון במכשיר הנכון יוביל את הלקוח לקנייה בטוחה.
  5. רימרקטינג: שיווק מחדש הוא אחד הכלים הגדולים שיש למפרסמים היום לבניית מערכת יחסים ושמירה עליה, ומאפשר לכם להמשיך ולהציע ללקוחות את המוצרים שלכם פעם אחר פעם, "להיות שם" עבור הלקוח כאשר הוא זקוק למוצר שלכם.
  6. מקדו לפי מיקום: במהלך היום אנחנו נמצאים במקומות שונים בין אם זה בעבודה, קניות, או נסיעה, מיקוד לפי מיקום עוזר לנו להיות רלוונטיים יותר מהמתחרים.

בשורה התחתונה אם אתם רוצים שהמותג שלכם ינצח בשוק העמוס והצפוף שלנו תדאגו לאסטרטגיות ולטקטיקות הנכונות,

כדי לנצח, תגלו דרכים חדשות להציג את המותג שלכם בפני לקוחות במכשירים שונים ובמקומות שונים.

תדאגו תמיד ליצור מודעות מצוינות, משכנעות ומלאות בתוכן איכותי.

ותזכרו רגעי הקסם לא רק עוזרים לכם לנצח מתחרים בטווח הקצר, אלא גם מובילים לעסקאות חוזרות במשך חודשים ושנים!

 

מאמרים קשורים