ההרחבה החדשה של גוגל לתוספי המודעות – תוסף מחירים

תוסף מחירים של גוגל

גוגל משדרגת את המודעות ומוציאה הרחבה חדשה ונוספת למאגר ההרחבות שלה,

תוסף מחירים של גוגל – בו ניתן להוסיף מחירים מתחת לטקסט של המודעה.

 

קצת על התוספים באופן כללי

תוספי המודעות של גוגל הם סוג של פורמט מודעה שמציג מידע נוסף, למודעות הטקסט על העסק,

תוספי המודעות מבליטים את המודעה בדף תוצאות החיפוש.

בכך הם משפרים את החשיפה של המודעות ומגדילים את שיעור הקליקים (CTR) ואת מספר הקליקים באופן כללי,

הם מספקים ערך אינפורמטיבי רב יותר לגולשים שעכשיו יוכלו לקבל מחירים שונים של מוצרים בתוך מודעת הגוגל.

 

איך זה נראה?

נוכל לראות את רשימת המחירים המוצגת ממש מתחת לטקסט המודעה, וניתן להוסיף כמה מוצרים ברשימה נפתחת ולצרף לכל אחד מהם מחיר שונה. תוסף המחיר של גוגל, כמובן יגרום לתחרות מחירים בין המפרסמים השונים דבר שבטוח יעזור לנו הצרכנים לקבל מחירי שוק טובים יותר 🙂

 

%d7%aa%d7%95%d7%a1%d7%a3-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c

 

דברים חשובים על התוסף

  1. תוסף המחיר עובד כרגע רק במובייל לא ניתן לראות אותו בדסקטופ וגם לא להפעיל אותו אז שימו לב אם אתם מפרסמים תעשו את זה רק למובייל.
  1. גוגל פתחה את התוסף כרגע רק בשפה האנגלית, באסה לנו 🙁 אבל בטוח שנושא זה יטופל בהמשך ונוכל ליהנות ממנו גם בעברית.
  1. אחרון חביב, התוסף יוצג אך ורק למודעה הראשונה שתופיע בגוגל, סביר להניח שגוגל רוצים ליצור תחרות במחירי הפרסום במובייל ולכן מציגה את זה רק למי שיוצג במקום הראשון.

 

לסיכום, תוסף נחמד מאוד של גוגל, שבהחלט יכול ליצור תחרות גדולה יותר על המקום הראשון,

חשיפה גדולה יותר למודעה ונראות משודרגת יותר למודעה, נמתין בסבלנות עד שיוסיפו את השפה העברית לתוסף,

נקווה להיות במיקום הראשון ונדאג לקטלוג מחירים אטרקטיביים 🙂

מאמרים קשורים