מדיה חברתית

מדיה חברתית

התקשרות החדשה באמצעות מדיה חברתית עוזרת לעסקים להגיע ללקוחותיהם

כיום מדיה חברתית הינה פלטפורמת התקשורת המובילה בעולם, וככאלה כאשר המון אנשים מתקשרים אונליין באמצעות המדיות החברתיות, כלים אלו הפכו לכלים שיווקיים מהותיים מאוד ובאמצעותם ניתן לשווק בצורה ממוקדת ומפולחת על גבי פלטפורמות המדיה החברתית.

נכון לשנת 2016 פייסבוק הינה הפלטפורמה המובילה שאיתה מגיעה אינסטגרם שהיא פלטפורמה לחברה צעירים יותר (דרך אגב אינסטגרם נרכשה לפני מספר שנים על ידי פייסבוק), סנאפצאט שמתחילה לצבור תאוצה בישראל הן ברמת כמות משתמשים והן ברמת פרסומות, כמובן לא שכחנו את ווטסאפ שהיא פחות מדיה חברתית אלא יותר תקשורת באמצעות מסרים, עם זאת האפשרות ליצור קבוצות ולבצע תקשורת בתוך קבוצות הופך את פלטפורמה זו למעין מדיה חברתית.

נכון ל 2016 אין אפשרויות פרסום בווטסאפ, עם זאת פייסבוק שגם את ווטסאפ רכשה בוחנת אפשרות זו אחרי שבהחלטה אסטרטגית שבמידה ווטסאפ תגיע למילארד משתמשים הם יתחילו לפתח מערכת פרסום (אז זה קרה בסוף 2015), כמובן יש לנו את לינקדין שהיא בעצם יותר רשת חברתית עסקית ואת טוויטר שנפוצה יותר בארה"ב. ישנן עוד מספר אתרים שמתיימרים להיות רשתות חברתיות ועדיין בהתהוות, עם זאת עדיין לא תקעו יתד משמעותי בעולם המדיות החברתיות.

אם נתמקד בפלטפורמה המובילה כיום בעולם ובישראל בפרט שהיא פייסבוק, בתוך פלטפורמה זו אפשרויות הפרסום הן רבות, ומפורטות בצורה מצויינת בנושא הפרסום הממומן בפייסבוק.  כיום אפשרויות הפעילות בפייסבוק היא יחסית מגוונת ומאפשרת לנו באמצעות פעילות שיווקית ומיתוגית נכונה בדף עסקי להעלות את המודעות ואת התוצאות בצורה דרסטית באמצעות פעילות פייסבוק.

כיום כל בעל עסק נדרש לדף עסקי בפייסבוק ואיתו פעילות נכונה אונליין בדף זה שכוללת, העלאת פוסטים במהלך כל החודש שמכילים בתוכם מידע איכותי ונכון לקהל היעד שבודק מותגים, מחפש בפייסבוק (במקום בגוגל), מחפש לצרוך שירותים רלוונטים מתוך אותם עסקים שקיימת להם פעילות שיווק בפייסבוק.

חברת נט מרקטינג מתמחה בפעילות דיגיטלית מקיפה שמייצרת תוצאות ואיתה מביאה תנופה חדשה ומיוחדת למדיות החברתיות עם עבודה עמוקה על המסרים על העיצוב ועל יצירת פעילות שיווקית מצויינת ללקוחותיה.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים בטופס בצד 🙂 או צלצלו 03-603-00-00 ונעזור לכם לבנות את השיווק המתאים עבורכם