מדוע הקמפיינים שלנו בהגבלת תקציב

מדוע הקמפיינים שלנו בהגבלת תקציב

כאשר אנחנו מגיעים למצב של הגבלת תקציב, גוגל למעשה ממליצה לנו להוסיף עוד כסף בנוסף לתקציב שהגדרנו לעצמנו בתחילת הקמפיין על מנת שנוכל להופיע בצורה האופטימלית.
אך צריך להבין ולחקור טוב יותר את הסיבות להגבלת התקציב שלנו ולנסות לפתור את העניין גם ללא הוצאות נוספות…

הדרך הנכונה להביא לקוחות ממעורבות להמרה!

במאמר זה נסביר איך אתם יכולים לזכות ברגעי הקסם במטרה לבנות מערכת יחסים חזקה עם לקוחותיכם ותגרום להם להתעניין במותג שלכם,
לעקוב אחריכם וגם לקנות את המוצרים שיש לכם להציע.

אז מהם בעצם רגעי הקסם?

מודעות טקסט רחבות בגוגל

אז הנה רשימת הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת על מודעות הטקסט הרחבות של גוגל, אחרי שנכנסו במהלך חודש אוגוסט ויורידו את המודעות הישנות במהלך אוקטובר! זהו השינוי המשמעותי ביותר שביצעו גוגל במודעות מאז הקמת פלטפורת הפרסום שלהם גוגל אדוורדס

ציון איכות מהו?

איכות ציון מהו

אז כמה באמת משלמים לקליק? איך זה מחושב? ומהו ציון האיכות? רק הרובוט של גוגל באמת יודע כמה אנו צריכים לשלם (אנחנו קובעים רק מה המקסימום שאנחנו מוכנים לשלם לקליק), קיים אלוגריתם משוכלל מאוד אשר משכלל מספר פרמטרים הכוללים

מילות מפתח שליליות בסוגי התאמה שונים

מילות מפתח שליליות בסוגי התאמה שונים

אחד הכלים החשובים ביותר בקמפיינים בגוגל אדוורדס זה ידע מקדים והבנה מספקת בסוגי ההתאמה המפורסמים של גוגל, בפוסט הקרוב אדבר על סוג התאמה נרחבת כאשר אנו שוללים ביטויים לא רלוונטים בקמפיינים הפרסומיים שלנו.

3 סיבות למה ציון האיכות שלך נמוך והמחיר לקליק גבוה

כשצמד היהודים הגאונים לארי פייג וסרגיי ברין השיקו את בשנת 1996 את מנוע החיפוש של גוגל אף אחד לא האמין כולל הם בעצמם את מכרה הזהב שהם הקימו. בגוגל מבקרים מליארדי מבקרים יחודיים בכל חודש

איך בוחרים חברת פרסום נכונה לפרסום בגוגל אדוורדס?

איך בוחרים חברת פרסום

אחת ההחלטות הקשות שאנו עושים היא בחירה של ספק כלשהו לאחד מאפיקי ההשקעה שלנו בעסק…
האם הוא יביא לנו את התוצאות? האם הוא באמת הספק הנכון? האם הוא מבין יותר מאיתנו? האם הכסף שלי יושקע כמו שצריך ולא יבוזבז?

תוסף שיחת טלפון מהו? והאם אפשר לשים טלפון במודעה

תוסף שיחת טלפון מהו? והאם אפשר לשים טלפון במודעה

מהו תוסף שיחת טלפון? בעבר כל אחד שהיה מעלה מודעת פרסום בגוגל היה יכול לשים במודעה את מספר הטלפון שלו, כאשר בפועל מספר הטלפון היה מבזבז שטח פרסום יקר של הגולש בלהסביר לקהל היעד הפוטנציאלי שלו את הערך של השירות שניתן לתת.

מה התקציב האידיאלי לשיווק באינטרנט? ומה עדיף לקנות לידים או לנהל קמפיין?

מה התקציב האידיאלי ל-שיווק באינטרנט? ומה עדיף לקנות לידים או לנהל קמפיין?

עסקים עם תקציבי פרסום מפרסמים עצמם באינטרנט בעיתונות ועוד… עולות אצלהם מספר דילמות שבהם נדון במאמר הבא.
אחת הדילמות הגדולות שלהם היא שאינם יודעים מה התקציב הנכון ביותר להשקיע בכל אפיקי שיווק?

קמפיין מדיה DSK

קמפיין מדיה DSK

מה זה בעצם DSK? ראשי התיבות הן display select keywords אבל מה זה לעזאזל אומר? ה DSK זו בעצם אחת מאפשרויות הפרסום בגוגל המאפשרת באמצעות רשת המדיה שבה הם פרוסים ברחבי כל האתרים בישראל