מדוע הקמפיינים שלנו בהגבלת תקציב

מדוע הקמפיינים שלנו בהגבלת תקציב

כאשר אנחנו מגיעים למצב של הגבלת תקציב, גוגל למעשה ממליצה לנו להוסיף עוד כסף בנוסף לתקציב שהגדרנו לעצמנו בתחילת הקמפיין על מנת שנוכל להופיע בצורה האופטימלית.
אך צריך להבין ולחקור טוב יותר את הסיבות להגבלת התקציב שלנו ולנסות לפתור את העניין גם ללא הוצאות נוספות…

פייסבוק Cross device במסכים השונים ומה שבניהם :)

יש ברשותנו מגוון מכשירים שונים ולפעמים גם את כולם, בין אם זה מכשיר נייד, מחשב שולחני או טאבלט,

אין מצב שנימצא ללא מכשיר כלשהו ביד 🙂

פייסבוק השיקה אמצעי מדידה שיהפוך את החיים שלנו לקלים יותר בכל מה שנוגע למעבר בין מסכים בקמפיינים של פייסבוק…

הרחבה לכפתור הנעה לפעולה של פייסבוק – CTA

הרחבות לכפתורי call to action של פייסבוק

פייסבוק משפרת פעם אחר פעם את כפתור ההנעה לפעולה שלה. כפתור זה בא לעזור לנו המפרסמים, לספר ללקוחות שלנו מה אנחנו רוצים שהם יעשו.
הצורך בשיפורים אלו בא לעזור למפרסמים להנגיש את דרך יצירת הקשר המועדפת על העסק בצורה קלה בדף הפייסבוק…

הדרך הנכונה להביא לקוחות ממעורבות להמרה!

במאמר זה נסביר איך אתם יכולים לזכות ברגעי הקסם במטרה לבנות מערכת יחסים חזקה עם לקוחותיכם ותגרום להם להתעניין במותג שלכם,
לעקוב אחריכם וגם לקנות את המוצרים שיש לכם להציע.

אז מהם בעצם רגעי הקסם?

מודעות טקסט רחבות בגוגל

אז הנה רשימת הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת על מודעות הטקסט הרחבות של גוגל, אחרי שנכנסו במהלך חודש אוגוסט ויורידו את המודעות הישנות במהלך אוקטובר! זהו השינוי המשמעותי ביותר שביצעו גוגל במודעות מאז הקמת פלטפורת הפרסום שלהם גוגל אדוורדס

ניהול דף עסקי בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הנו אחד הדברים החמים ביותר בעולם הפרסום, בעזרת פייסבוק אתם כבעלי עסקים יכולים ליצור מערכת יחסים קרובה ואישית מאוד עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם, ע"י אפשרות לשווק בכל רגע נתון את המותג שלהם ואת השירותים או המוצרים שהעסק מספק.

מודעות קנבס – הדבר הגדול הבא

פורמט המודעות האחרון והחדש ביותר של פייסבוק הוא מודעות הקנבס. פורמט זה מותאם ומיועד למובייל בלבד ומאפשר לנו, המפרסמים, להגיש את המוצר והמותג שלנו ללקוח תוך שמירה על רמה ויזואלית גבוהה ועשירה, כדף נחיתה עשיר במידע תוך כדי השארת המשתמש בתוך פייסבוק.

פרסום מבוסס מיקום

פרסום מבוסס מיקום

אגדות אורבניות מספרות שבארה"ב אפשר לפרסם על פי רחוב ואיזור מגורים, אז פייסבוק הצליחו להביא לישראל את נושא הפרסום לפי עיר בצורה אפקטיבית העיר היא הגדרה שכל גולש וגולש הגדיר בתוך חשבון הפייסבוק שלו ואנו בתור מפרסמים יכולים לפרסם לתושבים של ערים מסויימות על פי הגדרת חשבון הפייסבוק שלהם

מודעות דינאמיות בפייסבוק – Dynamic Product Ads

מודעות דינאמיות בפייסבוק

מודעות דינאמיות? מה זה אומר? איך בעצם אפשר לעשות מודעות שיווצרו לבד ויהיו דינאמיות ומותאמות לכל גולש? נשמע כמו משהו רחוק, לא הגיוני, אכן זה אפשרי! מעתה פייסבוק מאפשרת לבעלי אתרים ובעיקר אתרי סחר אלקטרוני לעשות התאמת מודעות אשר מותאמות אישית לגולשים

מודעות לידים בפייסבוק

מודעות לידים בפייסבוק

אחת המלחמות הגדולות שלנו בתור מפרסמים שמטרתנו לייצר תוצאות עבור הלקוחות היא להגדיל את כמות הלידים, עם הרצון שלנו להגדיל את כמות הלידים וההבנה של פייסבוק שזהו המלחמה היומיומית שלנו, פייסבוק יצרו עבורנו קמפיינים חדשניים שבאמצעותם אנו יכולים לייצר "ליד" עם פרטי הגולש המלאים מבלי שהגולש יידרש לצאת מהפייסבוק, ובלי דף נחיתה!!

ציון איכות מהו?

איכות ציון מהו

אז כמה באמת משלמים לקליק? איך זה מחושב? ומהו ציון האיכות? רק הרובוט של גוגל באמת יודע כמה אנו צריכים לשלם (אנחנו קובעים רק מה המקסימום שאנחנו מוכנים לשלם לקליק), קיים אלוגריתם משוכלל מאוד אשר משכלל מספר פרמטרים הכוללים

3 סיבות למה ציון האיכות שלך נמוך והמחיר לקליק גבוה

כשצמד היהודים הגאונים לארי פייג וסרגיי ברין השיקו את בשנת 1996 את מנוע החיפוש של גוגל אף אחד לא האמין כולל הם בעצמם את מכרה הזהב שהם הקימו. בגוגל מבקרים מליארדי מבקרים יחודיים בכל חודש

תוסף שיחת טלפון מהו? והאם אפשר לשים טלפון במודעה

תוסף שיחת טלפון מהו? והאם אפשר לשים טלפון במודעה

מהו תוסף שיחת טלפון? בעבר כל אחד שהיה מעלה מודעת פרסום בגוגל היה יכול לשים במודעה את מספר הטלפון שלו, כאשר בפועל מספר הטלפון היה מבזבז שטח פרסום יקר של הגולש בלהסביר לקהל היעד הפוטנציאלי שלו את הערך של השירות שניתן לתת.

איך בוחרים חברת מיתוג?

איך בוחרים חברת מיתוג

העסק שלך הוא אחד הדברים החשובים ביותר בחייך.
לכל בעל עסק יש 3 משימות שאף פעם לא נגמרות: לקדם את העסק, לחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות, ולשמור על הלקוחות הקיימים לאורך זמן רב. לשם כך צריך חברת מיתוג מצוינת!

מה התקציב האידיאלי לשיווק באינטרנט? ומה עדיף לקנות לידים או לנהל קמפיין?

מה התקציב האידיאלי ל-שיווק באינטרנט? ומה עדיף לקנות לידים או לנהל קמפיין?

עסקים עם תקציבי פרסום מפרסמים עצמם באינטרנט בעיתונות ועוד… עולות אצלהם מספר דילמות שבהם נדון במאמר הבא.
אחת הדילמות הגדולות שלהם היא שאינם יודעים מה התקציב הנכון ביותר להשקיע בכל אפיקי שיווק?

קמפיין מדיה DSK

קמפיין מדיה DSK

מה זה בעצם DSK? ראשי התיבות הן display select keywords אבל מה זה לעזאזל אומר? ה DSK זו בעצם אחת מאפשרויות הפרסום בגוגל המאפשרת באמצעות רשת המדיה שבה הם פרוסים ברחבי כל האתרים בישראל