ציון איכות מהו?

איכות ציון מהו

אז כמה באמת משלמים לקליק? איך זה מחושב? ומהו ציון איכות?

רק הרובוט של גוגל באמת יודע כמה אנו צריכים לשלם (אנחנו קובעים רק מה המקסימום שאנחנו מוכנים לשלם לקליק),

קיים אלוגריתם משוכלל מאוד אשר משכלל מספר פרמטרים כוללים המחשבים את "ציון איכות" של מילת המפתח

והם: שיעור הקלקה על מודעות, רלוונטיות המודעה ואיכות דף הנחיתה שלכל אחד מהם יש נוסחה מסובכת וארוכה.

אך שלושת הפרמטרים הללו הם אלו שיכולים להוביל אותי לציון איכות שבשקלול שלו עם מחיר הביד שהגשנו לגוגל נדע כמה נשלם.

מסובך? (קבלו פירוש למתקדמים ולמתחילים)

הנה מספר נוסחאות למתקדמים:

 

ציון איכות = דירוג המודעה .

        עלות מקסימאלית לקליק

שימו לב לנתון החשוב הבא:

 

ציון האיכות מורכב מ 60% אחוז הקלקה, 30% רלוונטיות, 10% דף הנחיתה.

כך ש:

מחיר הקליק בפועל = דירוג המודעה הנדרש כדי לגבור על המתחרה

                                ציון האיכות + 0.04 ₪

על מה הוא מדבר בכל הנוסחאות הללו?

הנה הפירוש בקצרה למתחילים:

אם המודעה שלנו תהיה רלוונטית בכל הפרמטרים, זאת אומרת שיעור הקלקה מצויין, לפי נתוני גוגל שלא נחשפים,

(60% מציון האיכות), רלוונטיות בכל הפרמטרים (30% מציון האיכות), דף נחיתה על פי החוקים והכללים,

של גוגל (10% מציון האיכות), אזי יכול להיות מצב שבו נהיה במקום 2 ונשלם הרבה פחות ממפרסם שנמצא במקום 1 הגיוני?

ככה עובד גוגל אדוורדס! (מה שקובע הוא בעיקר רלוונטיות, שמשפיע על שיעור ההקלקה).

אני מתנצל אם כל הנוסחאות הללו מסובכות אבל אלו הן הנוסחאות שגוגל מפרסם ונותן לנו

אותם כמידע אך בפועל ישנם עוד המון גורמים המשפיעים על העלות שלנו לקליק שאותם

אנו צריכים לבדוק ולראות מקמפיין לקמפיין כאשר המטרה העיקרית שלנו היא לשאוף לציון

איכות 10 ולמחיר קליק הנמוך ביותר.

לכן אחד הדברים שיכולים לקרות שבתחום ספציפי אחד יהיו מפרסמים שישלמו 12 ₪ לקליק, 7 ₪ לקליק ואפילו 3 ₪ לקליק! על אותה מילת המפתח! מטורף!

ופה הסוד הגדול מי שיש לו יותר ידע ומכיר את הסוד של איך לפרסם נכון יכול לחסוך עשרות ומאות אחוזים בתקציב הפרסום

הקיים שלו כיום.

אני בטוח שכולכם רוצים לדעת איך עושים זאת? איך אני משלם 3 ₪ בעמוד בהראשון והמתחרה שלי שישלם 7 ₪ לקליק בעמוד הראשון!

הנה העובדות, ממש כאן בתמונה לידכם

מאמרים קשורים