פרסום מבוסס מיקום

פרסום מבוסס מיקום

אגדות אורבניות מספרות שבארה"ב אפשר לפרסם על פי רחוב ואזור מגורים,

אז פייסבוק הצליחו להביא לישראל את נושא הפרסום לפי עיר בצורה אפקטיבית,  

העיר היא הגדרה שכל גולש וגולש הגדיר בתוך חשבון הפייסבוק שלו ואנו בתור מפרסמים יכולים לפרסם,

לתושבים של ערים מסוימות על פי הגדרת חשבון הפייסבוק שלהם.

 

אז באגדות אנחנו כבר לא חיים והיום הטכנולוגיה משתפרת על בסיס יום יומי,

ופייסבוק עוזרים לנו להשתמש בכלי הפרסום שלהם על מנת לפנות לגולשים אשר נמצאים בקרבת מיקום העסק שלנו,

באמצעות פרסום מבוסס מיקום, ולפרסם להם מודעה בהתאם למיקום שבו הלקוח הפוטנציאלי שלנו נמצא!

ממש כמו בווייז שאנחנו נמצאים ליד עסק מסוים ואז קופץ לנו פופאפ של אותו עסק, היום אפשר לפרסם כך גם בפייסבוק.

 

מה זה בעצם אומר? ומה זה פרסום מבוסס מיקום?

אנחנו יכולים להגדיר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו, אשר נמצא בקואורדינטות ספציפיות, שנגדיר בחשבון הפרסום בפייסבוק,

אפשר ממש לשים סיכה על המפה ולקבוע לה רדיוסים, ולקבוע שכל גולש פייסבוק אשר יעבור באזור אותו סימנו,

ויש לו מאפיינים מסוימים שאותם קבענו, יוכל לראות את מודעת הפרסומת שלנו באופן ספציפי, רק באזור אותו הגדרנו.

הכוונה שהיא המודעות יוצגו רק לקהל רלוונטי בהתבסס המיקום של אותו גולש פייסבוק שנלקחות מתוך המכשיר טלפון הנייד שלו.

 

לקמפיין מבוסס מיקום בפייסבוק קיימים גם אפשרויות פרסום מודעות שונות, מה זאת אומרת?

יהיה ניתן ליצור מודעות שלגולשים תהיה את האפשרות לחייג ישירות מהמודעה!

ממש בלחיצה על המודעה הם יחייגו לבית העסק. בנוסף יש מודעות שיהיה אפשר לקבל את כתובת העסק,

כדי שנוכל להגיע לעסק עצמו בהתאם למבצע שתוצג במודעה, אפשרות שליחת הודעה לבית העסק מתוך המודעות עצמן ועוד…

ואני מאמין שפייסבוק ימשיכו ויפתחו את הנושא הזה עוד בהמשך.

אנחנו ממש בתהליך רנסנס אדיר בפייסבוק שממשיכים לשדרג לשפר ולסבך את מערכת הפרסום שלהם באופן קבוע,

ולהפוך אותה למערכת שכל אדם היה יכול לפרסם בה בצורה פשוטה, היא דורשת מיומנות ניהול קמפיינים גבוהה מאוד,

ויכולת הבנה למידה וניתוח של קמפיינים בצורה גבוהה מאוד!

 

אחד מהכלים בתהליך הרנסנס של פייסבוק הוא כלי פרסום מבוסס מיקום, שהינו אחד ממספר כלים וחידושים רבים,

שהכניסו פייסבוק בארבעת החודשים האחרונים, זהו  כלי חשוב מאוד שצריך לדעת ללמוד להתאים אותו לכל עסק ועסק

על מנת לבצע בו שימוש אפקטיבי ויעיל ליצירת והגדלת כמות הפניות בעסק.

מאמרים קשורים