פרסום ושיווק בסלולר – האם זה באמת הדבר הבא?

פרסום ושיווק בסלולר - האם זה באמת הדבר הבא?

כמו שכולנו שמים לב, טלפון חכם הפך להיות למעין תכשיט שכל אחד ואחת מאיתנו מתהדרים בו

ונמצא צמוד אלינו יותר מכל דבר אחר, אפשר להגיד 24/7.

טלפון חכם מכל סוגיו נהיה פשוט אופנה, כל אחד מאיתנו דואג לו לכיסוי, שם עליו עיטור זה או אחר

ומתייחס אליו כאילו הוא ממש הילד הקטן שעליו הוא שומר, כל נפילה כואבת וחיבוק דוב ברוב שעות היום.

 

אז השאלה שאנשים שואלים האם פרסום ושיווק בסלולר הוא באמת הדבר הבא? ברור שהוא הדבר הבא!

נכון להיום קרוב ל-40% מפעולות החיפוש בגוגל נעשות מהטלפון הסלולרי, יותר מזה אנשים נמצאים ליד מחשב

ועדיין מחפשים בסלולר, במהלך העבודה בבית כאשר מחשב הוא במרחק מאוד נגיש הצרכן הסופי מבצע פעולות חיפוש ובדיקות  באמצעות הטלפון הסלולרי כי זה יותר קל, נגיש ונוח לו.

אחת הבעיות החמורות שקורות לנו בתור מפרסמים, שעדיין לא הבנו את הפוטנציאל!

גולשים אשר מחפשים באמצעות הטלפון הסלולרי מחפשים מידע קצר, זמין, פרקטי ואיכותי.

מידע שיהיה להם נוח לקרוא,מידע שיהיה פשוט וקצר ושהגולש הפוטנציאלי מאוד רוצה לבצע פעולה רצויה או לקבל החלטה כבר באמצעות המכשיר הסלולרי ולא לעבור לעשות בדיקה נוספת במחשב הנייח/לפטופ.

אנחנו בתור בעלי עסקים חייבים לזהות ולהכיר את הפוטנציאל של פרסום ושיווק בסלולר ולהכיר בכך שהגולש עובר לעשות

את רוב פעילותו באמצעות הטלפון החכם ושהגולש מעדיף להתנתק מהמחשב הגדול שמצריך ממנו לגשת אליו במיוחד ולא

באזור הנוחות שלו.

נכון להיום מדינת ישראל ממוקמת במקומות הראשונים ביחס מכשירי סמארטפונים על אנשים הגבוה ביותר בעולם,

זה אומר שביחס לאוכלוסיה יש לנו הכי הרבה טלפונים חכמים, הדבר המבהיל בנושא הזה שההכרה וההבנה של בעלי עסקים,

במדינת ישראל בכל הקשור לפרסום ושיווק בסלולר, הוא נמוך מאוד!

מה שגורם לכך שהיום גולש מבצע חיפוש בטלפון החכם שלו ובסופו של תהליך מוצא את עצמו מבזבז זמן כפול גם על המחשב הנייח כי הוא לא קיבל את מבוקשו בנייד.

בעלי עסקים מעטים שהבינו את כוח הדבר ואת הפוטנציאל וכבר דאגו להתאים את השיווק שלהם לסלולר זוכים להכרה רבה

והבנה גדולה מצד הגולשים  שאלו רוכשים את מוצריהם, פונים אליהם באמצעות שיחת טלפון ישירות מהאתר או לחלופין

משאירים להם פרטים כבר מהאתר הסלולרי או מדף הנחיתה הסלולרי ולא נדרשים לעבור למחשב הנייח כדי לבצע את הפעולה הרצויה.

בעקבות השינוי האחרון שגוגל ביצעו בפרסום, הפכו את מסעות הפרסום למשופרים, זהו שינוי שאומר, העולם הולך מובייל

ובעל עסק שלא יהיה מותאם למובייל יישאר כמה צעדים מאחורי המתחרים שלו ויותר מכך מקבל הרבה פחות קרדיט ממנועי הפרסום של גוגל וממערכת הפרסום של גוגל אדוורדס.

הנתונים מראים ש 77% מהחיפושים בסלולר מתבצעים כאשר לאנשים יש גישה מלאה למחשב נייח, הם מבצעים את הפעולות

בסלולר בכל מקום: בבית, בעבודה, בדרכים ובחנויות. החיפושים מתבצעים במהלך כל היום ובכל רגע נתון במדינת ישראל מתבצעים עשרות אלפי חיפושים מהטלפונים הניידים.

אז השאלה שאני שואל, האם פרסום ושיווק בסלולר הוא באמת הדבר הבא??

כמובן שהתשובה היא ברורה! כן

 

מאמרים קשורים