פרסום באינסטגרם מעכשיו גם בארץ!

פרסום באינסטגרם מעכשיו גם בארץ!

בשעה טובה ומוצלחת החל מהיום ה 30.09.15 הפרסום באינסטגרם מתאפשר גם לקהל יעד ישראלי ולמפרסם הישראלי. מה זה אומר?

מי שחובב אינסטגרם מושבע יכול לראות שמאז שפייסבוק רכשה את איסטגרם פרסום של חברות בחו"ל נראה בתוך הפיד של

האינסטגרם כמעט כמו הפיד של הפייסבוק, בחודשים האחרונים גם החברות הענק הישראליות נכנסו ב"ביתא" לפרסום באינסטגרם

לקהל הישראלי ואחרי חודשים שהפרסום מצד פייסבוק הוגדר כהצלחה האפשרות נפתחה לכל המפרסמים בישראל המעוניינים

להגיע לקהל הלקוחות שלהם באינסטגרם.

 

אז למי זה בעצם טוב?

עסקים רבים המפרסמים כיום באינטרנט תמיד שואלים, מה אפיק הפרסום הנכון עבורי, מה ייצר לי יותר פניות? או לחלופין

מה ימקסם את התוצאות העסקיות שלי שאותם הגדרתי ביחס לתקציב שלי? אז כן גם אינסטגרם נכנס למעגל הפרסום באינטרנט.

 

נכון להיום אחד הדברים שאינסטגרם מספק הוא בעיקר branding, משמע לא ניתן לבנות על אינסטגרם בשלב זה ככלי פרסומי

אשר ייצר לנו תוצאות מידיות, יחד עם זאת במידה ונצליח להגיע לקהל הממוקד והמפולח שלנו עם קריאה מאסיבית ומעניינת

בהנעה לפעולה, נוכל ליצור תוצאות טובות יותר ביחס לפלטפורמה שמאז ומתמיד הוגדרה כפלטפורמה שמייצרת branding.

איך כדאי להשתמש בזה?

אז אחרי שדיברנו על מיתוג ושוב מיתוג, אז איך כדאי לעשות את זה נכון יותר?

 

איך כדאי ליצור את המיתוג הרצוי ועל הדרך גם לייצר תוצאה רצויה של הגברת הפניות לעסק?

 

בעצם אחד הדברים החשובים באינסטגרם (כפי שגם חשוב לא פחות בפייסבוק) זאת התמונה, התמונה חייבת להיות יצירתית

ומעניינת תמונה באווירת האינסטגרם (עם כל הפילטרים) והמגניבות של האינסטוש :). התמונה חייבת להיות זכירה ומשדרת

את המותג שלנו תוך כדי העברת המסר המעניין שאותו אנו רוצים לשווק.

 

כלי הפרסום כיום הם רבים, קהל יעד רב שאינו נמצא בפייסבוק נמצא באיסטגרם, בין אם חברה מאוד צעירים או אנשים שפשוט

מאסו בעומס השיווקי הקיים בפייסבוק. לכן אינסטגרם זה כלי משלים לחלוטין לפייסבוק וצריך להתחיל להיכלל ככלי נוסף באפיק

השיווק של עסקים המפרסמים בצורה רוחבית באינטרנט.

מאמרים קשורים