מילות מפתח שליליות בסוגי התאמה שונים

מילות מפתח שליליות בסוגי התאמה שונים

אחד הכלים החשובים ביותר בפרסום ממומן בגוגל אדוורדס הוא ידע מקדים והבנה מספקת בסוגי ההתאמה המפורסמים של גוגל,

בפוסט זה אדבר על סוג התאמה נרחבת כאשר אנו שוללים ביטויים לא רלוונטים בקמפיינים הפרסומיים שלנו,

ומשתמשים בצורה מדויקת בשיטת הוספת "מילות מפתח שליליות" וזאת על מנת לחסוך מראש קליקים שאינם רלוונטיים.

 

ככל שאנו מתקדמים עם קמפיין הפרסום שלנו אנו חייבים מעת לעת לשלול עוד ביטויי מפתח שפחות רלוונטיים עבור קמפיין

הפרסום שלנו. כאשר אנו מוסיפים ביטויים חיוביים אנו מוסיפים אותם בסוגי התאמה שונים כמו שמפורט בפוסט הרלוונטי לסוגי התאמה.

בביטויי מפתח שליליים אנו יכולים להוסיף את הביטויים עם סוגי ההתאמה השונים על פי בחירתנו, ועל פי הרציונל שעובד גם ברמה

של הביטויים החיובים, יחד עם זאת חשוב לציין שכאשר מוסיפים ביטויים שלילים בסוג התאמה נרחבת (ללא גרשיים, סוגריים או

פלוסים) גוגל מסתכל על הביטוי שהוספנו כביטוי עצמו ולא מצרף לנו כביטויים שלילים נוספים את הביטויים הקרובים אליו,

כמו שבפועל נעשה בביטויים החיוביים.

לדוגמא ביטוי חיובי כגון: נשים בסוג התאמה נרחבת יגרום לכך שכאשר גולשים יחפשו ביטויים קרובים או דומים כגון: אישה, נערה, ילדה, בחורה וכו… המודעות שלנו יופיעו.

כאשר אנו מוסיפים ביטוי שלילי בסוג התאמה נרחבת, גוגל לא עושה את אותה הפעולה (הפוכה) כמו בביטויים החיוביים,

אלא אנו נדרש לשלול את כל הוריאציות.

לדוגמא: כאשר נשלול את הביטוי נשים בצורה נרחבת (ללא פלוסים, גרשיים או סוגריים) לא ישללו גם הביטויים הקרובים לביטוי זה,

כגון: אישה, נערה, בחורה וכו… אלא אנו נידרש לשלול את הביטוי בכל הויראציות האפשריות על מנת לחסום את האפשרות שהמודעה שלנו תופיע באופציות הללו.

כמובן שאתם שמים לב, שהמנוע חיפוש של גוגל הוא דיי חד כיווני בנושא ויותר בכיוון שלו,

על כן במידה ואינכם מודעים לאפשרויות של ביטויי מפתח שליליים או לחילופין לסוגי ההתאמה

ואתם מפרסמים כרגע בגוגל אדוורדס אמליץ לכם יותר מבחום לפנות לאיש מקצוע מומחה בתחום על מנת שתוכלו לחסוך

לעצמכם, המון כסף (שאתם לא מודעים שמבוזבז) וכמובן שעוגמת נפש רבה ברגע שתגלו באמת היכן כספכם אבד

ברגע שלא הכרתם את כל חוקי הפרסום בגוגל אדוורדס.

מאמרים קשורים