מודעות קרוסלה בפייסבוק

מודעת קרוסלה בפייסבוק

לפני כחודשיים, פייסבוק שיחררה את הפיצ'ר מודעות החדש שלה מודעות קרוסלה!

מודעות קרוסלה בפייסבוק הן מודעות המאפשרות לנו המפרסמים להציג מספר תמונות במודעה אחת!

(דוגמאות בהמשך הפוסט).
אין ספק שהדבר שעובד הכי טוב בפייסבוק הוא תמונות ועל כן ככל שנהיה ויזואליים יותר,

כך נוכל לדאוג שקהל היעד הרלוונטי שלנו יקליק על המודעות שלנו ואם נהיה ממש טובים נצליח גם לגרום לו ליצור איתנו קשר.

ברגע שמודעות קרוסלה הגיחו לעולם, הרעיונות האינסופיים שניתן לבצע עם המודעות הללו הפך להיות ממש דמיוני,

פשוט ניתן מתמונות לספר סיפור מעניין,  ולהציג את המוצר שלנו בשלמותו, ואף להסביר על התהליכים הממשיים שאנו עושים בעסק שלנו, כדי לעזור לגולשים וקהל היעד הפוטנציאלי לבחור בעסק המפורסם כמענה לצורך שהוצג.

אחרי מספר חודשים בהן מודעות הקרוסלה של פייסבוק עובדות, ניתן להבחין בעליה דרמטית בשיעור ההקלקה על המודעות

תוך כדי ירידה מהותית במחיר לקליק.
בשילוב של שני הנתונים לעיל, אנו גם חווים עליה משמעותית בכמות הפניות וירידה במחיר הממוצע לפניה.

יחד עם זאת פייסבוק מדווחים שברמה העולמית מודעות הקרוסלה הביאו לירידה של 20-30% בעלות המחיר לקליק

וירידה של 30-50% במחיר הממוצע להמרה.

אנו מעבירים את כל לקוחותינו לפורמט זה במקביל לפורמט המודעות הרגיל ובוחנים לעומק את השיפור בביצועים, אנו כבר יכולים לדווח שעם המעבר, אנו רואים אכן צניחה משמעותית במחיר לליד ושיפור בציון הרלוונטיות של פייסבוק ובשאר הפרמטרים שהופכים קמפיין טוב לקמפיין מצוין!

הנה מספר דוגמאות והשראות מהעולם וגם מלקוחותינו כאן בארץ:
מספרים את הסיפור:

מודעות קרוסלה בפייסבוק

 

מסבירים את התהליך:

 

מודעות קרוסלה בפייסבוק

 

פותרים את הבעיה כבר במודעה:

 

מודעות קרוסלה בפייסבוק

 

יש עוד דוגמאות רבות ואינסופיות לרעיונות אלו ואחרים שניתן לעשות באמצעות מודעות הקרוסלה.
כפי שציינתי קודם, המודעות הללו שיפרו את אחוזי הפניות ללקוחות באופן דרמטי!

דבר שלא יכולנו לצפות לו לפני כן, ואנו מאמינים שבעקבות העברת המסר המעניין ודף נחיתה מושך ומשכנע ,

אנו גם מוצאים את הפעילות הזו אפקטיבית ללקוחות שלנו ברמת סגירה של לקוחות פוטנציאלים שמבינים את מהות המוצר או השירות אותו הם קונים…

מאמרים קשורים