מודעות לידים בפייסבוק

מודעות לידים בפייסבוק

מודעות לידים בפייסבוק, הדרך ליצירת לידים בלי לצאת מהפייסבוק!

אחת המלחמות הגדולות שלנו בתור מפרסמים שמטרתנו לייצר תוצאות עבור הלקוחות היא להגדיל את כמות הלידים,

עם הרצון שלנו להגדיל את כמות הלידים וההבנה של פייסבוק שזוהי המלחמה היומיומית שלנו,

פייסבוק יצרו עבורנו קמפיינים חדשניים הנקראים, מודעות לידים בפייסבוק = Lead Ads, שבאמצעותם אנו יכולים לייצר "ליד" עם פרטי הגולש המלאים מבלי שהגולש יידרש לצאת מהפייסבוק, ובלי דף נחיתה!

כן, שמעתם נכון, לייצר ליד של לקוח פוטנציאלי בלי לייצר דף נחיתה ויותר מזה בלי שהגולש צריך למלא את פרטיו!
כן, כן, אתם שומעים נכון, ניתן לקבל את פרטי הגולש בלי דף נחיתה ובלי שהוא יידרש למלא את הפרטים שלו אלא רק יצטרך לאשר שפרטיו הם הפרטים הנכונים בלבד.

אז איך זה בעצם עובד?
גולש, אשר רואה את המודעה שלנו ומחליט שהוא רוצה לבצע עמנו אינטרקצייה וליצור איתנו קשר,

לוחץ על המודעה כפי שמתואר בתמונה הראשית, לאחר שהוא לוחץ על המודעה נפתחת לו קובייה, בה

מועלים פרטיו אשר נמצאים כיום בפייסבוק, כגון האימייל שלו + הטלפון שלו + השם שלו,

לגולש יש את האפשרות לשנות את הפרטים הרשומים, יחד עם זאת בקלות בלתי רגילה יש לו את האפשרות לאשר את פרטיו

ואז אנחנו העסק המפרסם יכולים לקבל את פרטיו של הגולש ישירות אלינו למייל…

נשמע פשוט, נשמע מגניב?

זה בעצם הכלי החדש של פייסבוק שהחל מה 01.10 פתוח לשימוש עבור היוזרים המשתמשים בכלי ניהול הקמפיינים של פייסבוק

שנקרא פאואר אדיטור, האפשרות אינה קיימת דרך מנהל המודעות הרגיל.

סוג הקמפיין נקרא Lead Ads פשוטו כמשמעו מודעות שמייצרות לידים בצורה קלה ואפקטיבית.

אז למה כדאי להשתמש ב Lead Ads? ולמה לא כדאי להשתמש בשיטה זו?
השיטה החדשה של פייסבוק ליצירת לידים על פניו נשמעת קלה ופשוטה ויכולה לייצר לנו ערימות של לידים במחירים זולים מאוד,

עם זאת כמפרסמים אנו יודעים שהכמות חשובה עם זאת האיכות חשובה עוד יותר.

זכרו, כאשר גולש רואה מודעה עם מספר שורות קצר והסבר קצר וממוקד על השירות, הוא כבר מבצע החלטה ליצור קשר

עם הספק או לא.

על כן כאשר המוצר המשווק הוא מוצר שהמעורבות של הלקוח הפוטנציאלי שלנו היא נמוכה אז מודעות  Lead Ads יכולות להיות מאוד אפקטיביות וטובות.

יחד עם זאת כאשר המוצר המפורסם הוא מוצר הדורש מעורבות גבוה מצד הלקוח הפוטנציאלי ונדרש מידע נוסף להעביר ללקוח מלבד המידע המצוין במודעה, המודעות החדשניות יכולות לייצר לידים, עם זאת מאוד לא איכותיים שייצרו "רעש" במערכת,

הרבה לידים ולא איכותיים!

 

הערה חשובה: נכון ליום כתיבת פוסט זה פרסום סוג קמפיין lead ads עובד במובייל בלבד!

על כן ולסיכום, שיטת הפרסום החדשה יכולה להגביר עבורנו את כמות הפניות ולהוזיל באופן משמעותי את המחיר לפניה

עם זאת חשוב להסתכל על המשפיעים מסביב ולדאוג לבצע את המודעות הללו במוצרים המתאימים ולקהל היעד הנכון.

מאמרים קשורים