מודעות טקסט רחבות בגוגל

אז הנה רשימת הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת על מודעות טקסט רחבות בגוגל

במהלך הרבעון השני של 2016 גוגל ביצעו בדיקות רבות עם המודעות הרחבות החדשות, ולפני קצת פחות מחודש,

השיקו אותם בצורה סופית ושחררו אותם לשימוש של כל המפרסמים.

יחד עם מודעות טקסט רחבות בגוגל, גוגל עדיין מאפשרים לייצר ולהשתמש במודעות הישנות,

הקצרות יותר וזאת עד אמצע אוקטובר, שבמהלך חודש זה תפסק האפשרות לייצר מודעות טקסט ישנות.

השינוי הזה של גוגל הוא השינוי המשמעותי ביותר שביצעו מאז השיקו את כלי הפרסום שלהם גוגל אדוורדס,

השינוי מדבר על מהפכה של ממש כאשר כמות הטקסט במודעה כמעט והוכפל והפך מ 95 תווים ל 140 תווים,

ותוספת של 30 תווים בכתובת האתר לתצוגה, אשר נראית על ידי הגולש ומאפשרת לנו להכניס לשם מידע שיווקי נוסף.

כך זה נראה בממשק בפועל יצירת מודעות טקסט מורחבות בגוגל

מודעות טקסט מורחבות בגוגל

אחרי השינוי המשמעותי האחרון של גוגל בתוצאות החיפוש מחודש פברואר, בו הם הורידו את תוצאות החיפוש הממומנות בצד שמאל  במטרה לאחד את העיצוב של תוצאות החיפוש בכל המסכים, השינוי הזה הוא הבא אחריו המהותי ביותר ובעצם מהווה שינוי דרסטי בנראות תוצאות החיפוש ודוחק את המיקום הראשון של התוצאות האורגניות מטה מטה מהפריים הראשון של המסך כאשר הגולש מקבל את תוצאות החיפוש.

גוגל טוענים שבמחקרים שהם עשו לפני ההחלטה על שינוי אורך וגודל מודעות הטקסט הם ראו שצרכנים אשר מבצעים חיפושים בגוגל צריכים מידע נוסף על העסק לפני שהם מבצעים החלטה על הקלקה בלבד! לפני רכישה או יצירת קשר, על כן גוגל החליטו לבצע את ההרחבה המשמעותית של כמות הטקסט במודעות של תוצאות החיפוש.

הדברים החשובים ביצירת מודעות טקסט מורחבות הם:

  1. דגש על יצירת כותרת איכותית וטובה, הכותרת זה הדבר העיקרי הבולט במודעה ועל כן חשוב להעביר בכותרת את המסר החשוב ביותר, על מנת "למכור" לגולש כבר בשלב המודעה את השירות או המוצר שלנו.
  2. מסר ממוקד ואיכותי בגוף המודעה שיעזור לגולש לבחור בנו אחרי שקרא את הכותרת והתרשם מהתועלת שיש לנו להציע עבורו ובעצם גוף המודעה דוחף את הגולש להיכנס לאתר.

מספר עובדות על השינוי למודעות טקסט מורחבות

  1. כותרת המודעה הפכה מ 25 תווים בלבד לשתי כותרות של 30 תווים כל כותרת
  2. גוף המודעה הפך משתי שורות של 35 תווים כל אחת, לשורת תיאור אחת ארוכה של 80 תווים
  3. כתובת אתר לתצוגה הייתה בעבר 35 תווים כולל הלינק של האתר עצמו! כיום ספירת התווים של הלינק לא נחשבת והתווסף ללינק אפשרות להכניס שתי קוביות טקסט של 15 תווים כל אחת!

האם השינוי למודעות הטקסט המורחבות יעלה את שיעור ההקלקה ויגביר את ציון האיכות?

אז גוגל טוענים שכן ומהבדיקות שלהם טוענים שבטסט שעשו מודעות הטקסט החדשות העלו את שיעור ההקלקה ב 20% מהמודעות הקודמות אליו, בנוסף כאשר שיעור ההקלקה עלה, יותר טקסט ואפשרות למילות מפתח העלו במקביל גם את ציון האיכות!

מתאריך 26 באוקטובר 2016, לא נוכל עוד להיות מסוגלים ליצור או לערוך מודעות טקסט רגילות – כלומר נוכל רק ליצור ולערוך מודעות טקסט באמצעות פורמט מודעות טקסט המורחב לאחר תאריך זה.
גוגל עדיין לא הודיעו על תאריך מדויק בו המודעות הללו ייעלמו לגמרי, אבל היו מוכנים, גם היום הזה יגיע 🙂

 

 

מאמרים קשורים