מודעות דינאמיות בפייסבוק – Dynamic Product Ads

מודעות דינאמיות בפייסבוק

איך מייצרים מודעות דינאמיות בפייסבוק מבוססות על היסטוריית הגלישה באתר?

מודעות דינאמיות בפייסבוק? מה זה אומר?

איך בעצם אפשר לעשות מודעות שיווצרו לבד ויהיו דינאמיות ומותאמות לכל גולש?

נשמע כמו משהו רחוק, לא הגיוני, אכן זה אפשרי!

מעתה פייסבוק מאפשרת לבעלי אתרים ובעיקר אתרי סחר אלקטרוני, לעשות התאמת מודעות,

אשר מותאמות אישית לגולשים אשר ביקרו בעמודים שונים באתר!

מה הכוונה?

גולשים אשר יבקרו במספר מוצרים שונים יוכלו ברגע שהם יבקרו בפייסבוק לראות במודעות (במידה ונפעיל קמפיין זה),

את המוצרים האחרונים אשר הם צפו בהם, המוצרים האחרונים אשר הוספו לסל וכו…

 

אז איך זה בעצם עובד?

בשלב הראשון נדרשת הטמעת קוד מורכבת מאוד, שתעזור לנו המפרסמים לפנות לגולש בהתאם לכל נקודה בה הוא ביקר באתר.

מטרת הקוד, היא לעזור למערכת של פייסבוק, לזהות באופן ברור כל פעולה שאותו ביצע הגולש, שגלש באתר,

בין אם צפה במוצר ספציפי או קטגוריית מוצרים, בין אם הוסיף מוצרים לסל המוצרים ולא ביצע רכישה, ובין אם ביצע רכישה

במוצרים ספצייפים, ובהמשך נרצה למכור או להציע לאותו גולש מוצרים דומים או משלימים לצורך הגדלת המכירות.

 

בשלב השני ניצור קטלוג מוצרים מתוך האתר, את הקטלוג אנחנו מעלים לתוך המערכת של פייסבוק, והיא יודעת לעשות את ההתאמה בין כל מוצר שבהם צפה הגולש, לאחר מכן המוצר יפורסם בתוך פיד המודעות של פייסבוק במחשב או בסלולר.

קטלוג המוצרים היינו  קובץ שבדר"כ קיים ונבנה באתרי סחר, איתו ניתן להשתמש להפצת המוצרים באתרי שיווק או באפיקי פרסום כמו פייסבוק, גוגל, זאפ ועוד…

ברגע שעושים את כל ההטמעה המורכבת, אנו יכולים להתחיל לפרסם לאותם גולשים שביקרו באתר.

 

איך נראות מודעות דינאמייות בפייסבוק?

מודעות המגיעות בצורת מודעות הקרוסלה ומציגות במודעה אחת עד כ – 5 תמונות של מוצרים בהן צפו הלקוחות, בזמן גלישה באתר שלנו.

המידע במודעות הכולל: כותרת, הסבר ותמונה, את התמונה הוא מושך מתוך לינק האחסון של תמונת המוצר באתר,

ושאר הפרטים המילוליים נמשכים מתוך הקטלוג שהועלה לתוך הפייסבוק.

 

האם זה באמת עובד ומייצר תוצאות?

זו שאלת מיליון הדולר לפני שמעלים כל קמפיין פרסום 🙂 עם זאת מניסיון רב, בניהול מודעות דינאמיות בפייסבוק,

אנו חווים הוזלה של עלות הרכישה למוצר  לפחות ב 50% ממחיר הפרסום הישיר שאנו מבצעים ללקוחותינו.

 

כמו כן, פרסום זה יוצר אצל הלקוחות הרבים שלהם אנו מפרסמים, פליאה גדולה איך ידענו להתאים עבורם,

בדיוק את הדברים שעניינו אותם, כך שבסופו של דבר שיטת פרסום זו גורמת לצרכנים להתחבר מאוד למוצרים הספציפים המעניינים אותם, וכך מגדילים באופן דרסטי, לעסק המפרסם את ההכנסה כתוצאה משיווק מחדש של מוצרים שעניינו את הגולש.

 

לסיכום: מוצר זה היינו מוצר חדשני, עתידני ואיכותי שיכול לעזור לאתרי סחר להגדיל באופן דרסטי את ההכנסות,

כתוצאה משיווק מתוחכם המאפשר מודעות אישיות לכל גולש! ממולץ בחום לאתרים שאותם תיארתי.

מאמרים קשורים