מדוע הקמפיינים שלנו בהגבלת תקציב

מדוע הקמפיינים שלנו בהגבלת תקציב

אז מדוע בעצם הקמפיינים שלנו בהגבלת תקציב?

תקציב הפרסום שלנו יכול להיגמר בגלל מספר סיבות: מילות חיפוש פופולריות, מילות חיפוש כלליות ולא ממוקדות לתחום או

בגלל הגדרות כלליות מדי של הקמפיין שלנו.

 

כאשר אנחנו מגיעים למצב של הגבלת תקציב, גוגל למעשה ממליצה לנו להוסיף עוד כסף בנוסף לתקציב שהגדרנו לעצמנו בתחילת הקמפיין על מנת שנוכל להופיע בצורה האופטימלית.

אך צריך להבין ולחקור טוב יותר את הסיבות להגבלת התקציב שלנו ולנסות לפתור את העניין גם ללא הוצאות נוספות.

 

– נבדוק ב"מונחי חיפוש" האם הביטויים שהופענו עליהם באמת רלוונטיים לקמפיין שלנו:

%d7%94%d7%92%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%91-%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%97%d7%99-%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a9

במידה ואנחנו רואים שאותם ביטויים מביאים לנו לידים בעלויות גבוהות ו/או ה-CTR שלהם נמוך מאוד, נוכל לשלול אותם.

לעומת זאת, אם אנחנו רואים ביטויים רלוונטיים שלא מקבלים מספיק תנועה כי התקציב "נשרף" על ידי ביטויים אחרים, נוכל

להוציא אותם מקבוצת המודעות ולהקים להם קמפיין נפרד עם תקציב נפרד.

 

נבדוק את ההגדרות של הקמפיינים שלנו:

 

%d7%94%d7%92%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%91-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%aa

  • קמפיין חיפוש עם רשת המדיה יכול לגרום להוצאות מיותרות

%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%94

 

  • מעקב אחר הביצועים וההוצאות במובייל טאבלט ודסקטופ והתאמת בידים

%d7%94%d7%92%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%91-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8

 

או

 

%d7%94%d7%92%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%91-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d

  • לתזמן מודעות לפי ימים ושעות שמביאים לנו ביצועים טובים יותר

%d7%94%d7%92%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%a7%d7%a6%d7%99%d7%91-%d7%aa%d7%96%d7%9e%d7%95%d7%9f

  • הוספת מכסת תדירות של הופעת מודעות ברשת המדיה
  • שותפי חיפוש לא תמיד יכולים להביא ביצועים טובים כמו חיפוש בגוגל
  • הגדרת אסטרטגיית הצעת מחיר

 

– נבדוק את הרלוונטיות של המודעות:

חשוב שהמודעות שלנו לא יהיו כלליות מדי ויתייחסו בדיוק למוצר או השירות שאנחנו רוצים לפרסם ואכן מספקים על מנת שהגולש לא יקליק על המודעה סתם ויגלה אח"כ בדף הנחיתה שזה לא מה שהוא חיפש, מה שיגרום לבזבוז תקציב מיותר.

– תוספים למודעות:

אנחנו חייבים להשתמש בתוספים הקיימים באדוורדס על מנת להסביר טוב יותר על המוצרים שלנו.

מדוע הקמפיינים שלנו בהגבלת תקציב

– המיקומים של המודעות:

חשוב לקחת בחשבון את המיקומים של המודעות שלנו בגוגל. נוכל לנסות להוריד בידים בצורה הדרגתית על מנת להגיע

למקום 2-3, ובמקביל לפקח על הביצועים (CTR ולידים).

מאמרים קשורים