לוק א לייק = קהל דומה! מה זה בעצם?

השם העולה ביותר מתחילת השנה בפרסום ממומן בפייסבוק הוא "לוק א לייק" או בלועזית "Look A Like"

מה זאת בעצם המילה הזאת שהתרגום שלה בעברית בשפה חופשית היא, נראה כמו זה?

 

לוק א לייק היא אחת אפשרויות הטרגוט החשובות ביותר שפייסבוק יכלה לייצר עבורנו המפרסמים,

אפשרות זו פותחת לנו דלת, להזין לתוך פייסבוק את רשומות הלקוחות שלנו או לחלופין,

קהל היעד אותו אנחנו אוהבים ומחוברים אליו, ולבקש מפייסבוק בצורה פשוטה, לזהות את המאפיינים הדומים של קהל זה,

ולייצר עבורנו קהל איכותי כזה במכפלות!

 

מה הכוונה?

נניח ויש לי עסק המתמחה בייצור ועיצוב וילונות לאנשים פרטיים, סביר להניח שקהל היעד אליו נפנה הוא נשים,

אשר חובבות עיצוב או סטיילנג וכדומה.

לכן שאנו מפרסמים בפייסבוק נשתמש באפשרויות הטרגוט, עיצוב וסטיילינג וננסה להגיע לקהל שאנחנו מחפשים,

קרוב ככל הניתן.

בנוסף, "לוק א לייק" מאפשרת לנו להכניס לתוך מערכת הפייסבוק, רשימת אימיילים או טלפונים,

של קהל הלקוחות שקנו מאיתנו והיו לקוחות טובים בשנים האחרונות.

ואז קורה ה"קסם", אנחנו מבקשים מפייסבוק לזהות את כל תחומי העניין והמשפיעים הרלוונטיים, של קהל זה, (מהרשימות שהכנסנו לפייסבוק) ולייצר עבורנו רשימת אנשים אשר דומה באופן קרוב להחריד,

לרשימת המאפיינים של קהל היעד הפוטנציאלי שלנו מהרשימה שהכנסנו לפייסבוק!

 

כך אנו מצליחים לייצר עבורנו קהל יעד פוטנציאלי  ממוקד מאוד ואיכותי, שממנו נוכל לייצר הרבה יותר פניות איכותיות לעסק.

פעילות ה"לוק א לייק" מניסיון מוזילה באופן משמעותי את מחירי הפניות.

מלקוחות שונים אף ראינו הוזלה של למעלה מ-50% מעלות הפניות שהתקבלו בתקופה של ה"לוק א לייק"

לעומת תקופת הפעילות עם הטירגוט הרגיל שביצענו בפייסבוק.

 

על כן, אחד הדברים החשובים לכם בעסק היא רשימת הלקוחות!

הדבר הראשון שאומרים לכל בעל עסק הוא, תשמור על רשימת הלקוחות שלך, תייצר רשימת לקוחות פוטנציאלים איכותית!

את השימוש בהן ניתן למקד גם באמצעות שליחת SMS, דיוור ועוד אמצעים רבים המאפשרים לבצע פרסום איכותי וממוקד.

שימו לב! רשימת ה"לוק א לייק" המתקבלת בפייסבוק היא אך ורק של אנשים שהמייל שלהם הוא האימייל שבו הם משתמשים

לפייסבוק שלהם, משמע אם אני עסק והמייל שלי בעסק הוא info@netmarketing.co.il אבל המייל שאיתו אני מתחבר לפייסבוק,

הוא שונה אז הרשומה הזו תגרע מתוך הרשומות שיוזנו לפייסבוק, מפני שלפייסבוק אין שום נתונים עם המייל הזה.

 

על כן תמיד חשוב לנסות לקבל מקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו גם את האימייל העסקי וגם את הפרטי.

מניסיון העבר שלנו כ 30% מהמיילים המתקבלים מלקוחות אינם מוזנים בפועל לתוך פייסבוק בגלל שאין קורולציה בין האימיילים המתקבלים ליוזרים בפועל בפייסבוק.

 

המלצתנו: פרסום ממומן בפייסבוק, ממוקד באמצעות "לוק א לייק" ישדרג את התוצאות

ושילוב של פרסום זה עם כלי פרסום נוספים כגון מודעות קרוסלה, מודעות פיד ועוד סוגים שונים הקיימים בפייסבוק

יכולות לשדרג באופן משמעותי את עלויות הפרסום.

מאמרים קשורים