טיפים קצרים לניהול נכון של הדף העסקי שלכם :-)

טיפים לניהול דף עסקי בפייסבוק

ברור לכל הדעות כי פייסבוק כבר מזמן לא רק רשת חברתית לשיח בין אנשים, פייסבוק היא הכלי המרכזי בו תוכלו לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. פייסבוק דואגת שהפיד שלכם יהיה מלא בכל התכנים שהכי מעניינים אתכם והמודעות שהכי רלוונטיות לתחומי העניין שלכם.

דף עסקי הוא הבמה להציג את המותג שלכם בפני הלקוחות שלכם לכן תדאגו תמיד שהוא יראה טוב! קבלו מאיתנו כמה טיפים לניהול דף עסקי בפייסבוק:

  1. המותג שלכם הוא ייחודי – אל תנסו לפוך אותו למותג שמתאים לכולם, רק את אלו שחשובים לעסק שלכם – לקוחות פוטנציאלים שמתעניינים במה שיש לכם להציע.
  1. ספרו סיפור – מאחר ואתם מתחרים עם מותגים אחרים והקיר של הלקוחות שלכם גם ככה עמוס בתכנים נוספים ומודעות ממומנות, תדאגו שלמותג שלכם יהיה סיפור מעניין מאחוריו, אל תצפו שהפוסטים שתעלו יעשו את העבודה לבד הם צריכים לקחת את הלקוח לתוך "סיפור" שיעניין אותו לקרוא, "סיפור בהמשכים".
  1. תתרכזו במותג שלכם – ומה שהוא מוכר אל תפרסמו תמונה של חתול אלא אם כן אתם מוכרים אוכל לחתולים, טרנדים באים וחולפים מהר תדאגו לפרסם תמונות שרלוונטיות למותג שלכם.
  1. עקביות, עקביות, עקביות – לבנות מותג לוקח זמן לכן פרסמו כל פעם פוסט אחד, יחד עם זאת וודאו כי יש עקביות בין הפוסטים שאתם מפרסמים, הלקוחות שלכם צריכים להזדהות עם הסיפור שלכם ולקשר אותו למותג שלכם.
  1. הפוסטים הנכונים לאנשים הנכונים – בפייסבוק אתם מדברים לאנשים אמיתיים, עשרות אלפי לקוחות פוטנציאלים מבלים בפייסבוק מידי יום ויש לכם הזדמנויות מצוינות להגיע לקהל הנכון באמצעות המסרים שמתאימים לו.
  1. כוח התמונה – קריאטיב טוב מדבר בעד עצמו אין ספק בכך, ויש לו גם צורות רבות ומגוונות, תשתמשו בכל האמצעים שעומדים לרשותכם, תמונות, מוזיקה, וידאו וגיפים, בכדי לחבר את הקהל לתוכן שלכם, תנו לתמונות ולסרטונים שלכם להציג את המותג שלכם. תזכרו תמיד שיש תחרות גדולה על קיר הלקוח לכן תבחרו בתבונה את התמונות שאתם מעלים שיהיו כמה שיותר מושכות.
  1. תקפידו על טקסט קצר וקולע! אין צורך לספר סיפורים ארוכים ומייגעים, ככל שתשתמשו במעט מילים ככה תשאירו יותר מקום לדמיון.
  1. מובייל! המובייל פתח לנו אפשרות להגיע לכל לקוח בכל זמן, וזאת הזדמנות מצוינת למשוך את תשומת ליבו בכל מקום בו הוא נמצא.
  1. תסתכלו מסביב ותמצאו את הסיפור המיוחד שלכם – קריאטיב מנצח הוא המפתח ליצירת פוסטים למותג שלכם שימו לב לקהל שלכם ושאבו ממנו השראה, כמובן שהפוסטים שאתם מעלים צריכים להתייחס למותג שאתם מפרסמים הם לא צריכים להראות כמו מודעות ממומנות, תדאגו שהפוסטים שלכם יהיו ברוח אווירת המותג.
  1. תשאלו שאלות – שאלות גורמות לפוסט שלכם ליצור דיאלוג עם האוהדים שלכם, אם תשאלו את השאלות הנכונות האוהדים שלכם בדף לא יוכלו להתאפק ויגיבו בתשובה 🙂
  1. בחירה בין 2 אפשרויות – הכי כיף לאוהדים בדף להביע את דעתם על מוצר מסוים, תנו להם הרגשה שאתם מתעניינים בדעה שלהם, הציגו להם 2 אופציות ובקשו שיבחרו ביניהם.
  1. שעות השיא – תדאגו לפרסם בשעות השיא של הדף שלכם, תדאגו לבדוק מהן השעות הכי חמות של הדף ופרסמו בשעה הזאת.
  1. תגיבו לפוסטים באמצעות הדף העסקי שלכם – אם אתם מכירים מותג מעניין, שמפרסם פוסט של עוגה מגרה ושוקולדית תדאגו לפרסם תגובה מעניינת מהדף שלכם, כך תגבירו את המודעות לדף שלכם. שימו לב שאתם לא מפרסמים תגובות פרסומיות על דפים של עסקים אחרים!
  1. הנעה לפעולה – אם בחרתם להעלות פוסט הנחה או מבצע בדף תדאגו למשפט הנעה לפעולה, אנשים אוהבים שאומרים להם מה בדיוק לעשות 🙂
  1. תדאגו לתוכן מידע בדף שלכם – האוהדים שלכם רוצים ערך מוסף כאשר הם מדפדפים לכם בדף, חדשות מעניינות, כתבות תוכן, מאמרים וכו… לכן שאתם נתקלים במשהו מעניין ברשת שתפו אותו בדף שלכם.
  1. תדירות הפוסטים שלכם צריכה להיות מתונה, אם תעלו מעט מידי פוסטים לא תצליחו ליצור אינטראקציה טובה בדף ואם תפרסמו יותר מידי פוסטים תאבדו אוהדים בדף, תמצאו את האיזון הנכון לעסק שלכם. אין מתכון אחד בטוח לכמה פוסטים עליכם להעלות זה משתנה מעסק לעסק.
  1. תשעשעו מידי פעם את האוהדים שלכם בדף, הומור אף פעם לא הזיק לאף אחד 🙂 תעלו פוסט מבדר או ספרו בדיחה מצחיקה, תראו להם שאתם אנושיים אחרי הכל.
  1. תגובתיות לקהל שלכם, חשוב מאוד תמיד להגיב לכל מה שהאוהדים שלכם כותבים בדף, בין אם הם כותבים משהו טוב ובין אם לא, להגיב לכולם וכמה שיותר מהר יותר טוב.
  1. עודדו את האוהדים שלכם להעלות תמונות שלהם עם המוצר שלכם, האוהדים שלכם בדף ייהנו לראות שלקוחותיכם נהנים מהמוצרים שאתם מוכרים ובכך תוכלו להגדיל את המכירות של המוצר שלכם. ככל שתגדילו את מאגר התמונות שלכם כך יותר ויותר לקוחות ירצו גם להעלות את התמונות שלהם. 
  1. פרסמו בכל הפלטפורמות, אם יש לכם ערוץ יוטיוב, אינסגרם, פינטרס, טוייטר וכו… תדאגו לפרסם גם שם את התכנים שאתם מעלים לדף שלכם. 
  1. שידורי LIVE  שדרו לייב בפייסבוק זהו כלי חזק שיגרום לפוסט שלכם לקבל מעורבות גדולה יותר, כמובן אל תשכחו לעדכן את האוהדים שלכם מתי אתם עולים לשידור. 
  1. תעלו פוסט שמדבר לרגש  שתפו משהו אישי, תמונה אישית, מחוויה פרטית שלכם, זה יגרום לאוהדים להיקשר אליכם יותר. 
  1. מחזרו פוסטים מוצלחים  דפדפו בדף שלכם לחודשים קודמים ותבדקו מהם הפוסטים שמשכו הרבה תנועה ופרסמו אותם שוב, הפעם עם משפט קצת שונה. 
  1. יש לי יום יום חג  תדאגו בכל חג או יום מיוחד להעלות ברכה שקשורה לאירוע המיוחד ותאחלו לאוהדים שלכם חג שמח. 
  1. #האשתגים  פוסטים בפייסבוק ללא האשתגים יותר ויראליים מאשר פוסטים עם #האשתגים תשתדלו להימנע מזה בפייסבוק, זה לא עושה את העבודה בניגוד לאינסטגרם.
  1. בחירת קהל – גם בפוסט אורגני בפייסבוק אתם יכולים לבחור את הקהל שלכם, תדאגו לפרסם למי שהכי רלוונטי לכם, וסביר שיבצע פעולה (לייק, שיתוף, תגובה) בפוסט.
  1. הגרלות – תעלו מידי פעם הגרלה מגניבה של המוצר שלכם (כמובן שיש לשים לב לחוקי פייסבוק בעניין זה), האוהדים שלכם אוהבים שנותנים להם מתנות בחינם.
  1. אודות הדף שלכם – תדאגו שדף האודות של העסק שלכם יראה טוב ויכיל מידע רלוונטי, זה תקף גם לגבי המידע הבסיסי של העסק שלכם כמו: שעות פעילות, טלפון, אתר, כתובת וכו…
  1. תמונת פרופיל ותמונת קאבר – תוודאו שהתמונות שלכם באיכות מצוינת, ברורות, ורלוונטיות לעסק שלכם. והכי חשוב תדאגו שהתמונות יהיו בגדלים המתאימים גם בדסקטופ וגם במובייל תמונת פרופיל: דסקטופ 160 * 160, מובייל 128 * 128 תמונת קאבר: דסקטופ 828 * 315, מובייל 640 * 360
  1. פרסמו את הדף שלכם – כדי ליצור קהל חדש תדאגו לקחת סכום קבוע ובעזרתו פרסמו את הדף שלכם לאנשים חדשים.
  1. הודעות אישיות בדף הפייסבוק – תדאגו לענות לכל השאלות ששולחים לכם בהודעות פרטיות, ניתן ליצור בפייסבוק פתיח אישי אם אין לכם זמן לענות לכולם.

 

מאמרים קשורים