הרחבה לכפתור הנעה לפעולה של פייסבוק – CTA

הרחבות לכפתורי call to action של פייסבוק

 

פייסבוק משפרת פעם אחר פעם את כפתור ההנעה לפעולה שלה כפתור זה בא לעזור לנו המפרסמים,

לספר ללקוחות שלנו מה אנחנו רוצים שהם יעשו.

 

לדג' אם יש לכם דף עסקי של חברה שנותנת שירותים לעסקים ואתם רוצים להפנות את הלקוחות שלכם אליכם לנייד,

תוכלו ליצור כפתור "התקשר עכשיו".

%d7%94%d7%a8%d7%97%d7%91%d7%95%d7%aa-cta

 

 

 

 

 

 

הצורך בשיפורים אלו בא לעזור למפרסמים להנגיש את דרך יצירת הקשר המועדפת על העסק בצורה קלה בדף הפייסבוק,

משמע שמישהו מגיע לדף הפייסבוק שלנו ורוצה לקבל עלינו מידע הוא יוכל ליצור אתנו קשר במהירות, ובקלות בדומה לאנשים

שיכנסו לאתר מותאם למובייל או לאתר שלנו שיש בו דרכי יצירת קשר בולטות.

 

איך הרחבת כפתור הנעה לפעולה עוזרת לנו?

נוכל עכשיו בקלות להוסיף כפתור הנעה לפעולה, שיוביל את הגולש למענה מהיר ובקלות.

לפניכם מוצגות כל הרחבות הכפתורים שפייסבוק מציעה לנו

הרחבות לכפתורי call to action של פייסבוק - CTA

לדג' – בין אם אתם בעלי עסק לרהיטים, מסעדה, או קולנוע, אתם יכולים להגביר את תנועת הלקוחות אליכם

על ידי שימוש באחד מלחצני הפעולה הבאים:  CTA –  call to action 

  1. הזמן עכשיו: תוכלו להפנות לקוחות לדף הזמנות (כרטיסים, מוצרים וכו…)
  2. התקשר עכשיו: הפנו לקוחות למספר הטלפון שלכם
  3. צור אתנו קשר: הפנו לקוחות לדף צור קשר
  4. שלח הודעה: הפנו לקוחות לשלוח לכם הודעה דרך המסנג'ר של פייסבוק
  5. שימוש באפליקציה: הפנו לקוחות לאפליקציה
  6. משחק: הפנו לקוחות למשחק
  7. לקנייה: הפנו לקוחות לרכישה באתר
  8. הרשמה: הפנו לקוחות להירשם לאירוע, הרצאה וכו…
  9. צפייה בסרטון: הפנו לקוחות לצפייה בסרטון
  10. לשלוח דוא"ל: הפנו לקוחות לשליחת מייל
  11. קבל מידע נוסף: שלחו אנשים לאתר שלכם לקבלת מידע נוסף

 

לסיכום, פייסבוק מתעדכנת ומעדכנת באופן שוטף את הטכנולוגיה שלה ועוזרת לנו להשיג לקוחות לעסק שלנו,

ההרחבה שהצגנו בפניכם יכולה לקחת את העסק שלכם צעד קדימה וליצור חוויה מהנה יותר ללקוחות שלכם 🙂 

אל תהססו להשתמש בה.

 

מאמרים קשורים