איך משפרים ציון איכות? חלק 1 – דף הנחיתה

איך משפרים ציון איכות? חלק 1 - דף הנחיתה

באחד הפוסטים הקודמים דיברנו על ציון איכות מהו?

אסכם בקצרה:

ציון האיכות שבו ציינתי ש 60% זה שיעור ההקלקה על המודעות שלנו ביחס למתחרים

30% זה רלוונטיות המודעה ביחס למה שהגולש חיפוש במנוע החיפוש

ו 10% זהו דף הנחיתה.

מכל הנתונים הללו מורכב ציון האיכות והמטרה שלנו תמיד לשאוף לציון איכות 10

ברגע שנגיע לציון איכות 10 נשלם תמיד פחות מכל מתחרה אחר שלנו במקום מסוים.

לדוגמא אם נהיה במקום 1 ונשלם 1.25 עם ציון איכות 10 כל מתחרה אחר שלנו עם ציון איכות נמוך יותר ישלם הרבה יותר יקר מ 1.25, וזה על פי הנוסחאות שהראיתי בגיליון הקודם.

 אז איך מתחילים לשפר את ציון האיכות שלנו?

ראשית אתחיל ב 10% של דף הנחיתה, שאולי זה מעט אך במידה ואין לנו אותם גוגל יכול מראש לשלול את מסע הפרסום שלנו

ולתת לנו ציון איכות גרוע על האתר שלנו, ואז אנחנו נופיע מעט מאוד ולעתים אם ציון איכות דף הנחיתה שלנו נמוך מאוד, גוגל יכול

לשלול את האתר שלנו ולא נופיע כלל (זה קורה הרבה לאתרים לא איכותיים).

אז מה זה דף נחיתה טוב?

דף נחיתה טוב זהו דף נחיתה שכאשר גולש מגיע אליו זמן השהיה של הגולש בו הוא זמן סביר

והוא לא רק נכנס לדף הנחיתה ויוצא ממנו מידית.

דף נחיתה טוב זהו דף נחיתה שהגולש לעתים תכופות מבצע בו פעולות נוספות, כגון צפייה בסרטון, השארת פרטים ועוד פעולות נוספות שגורמות לאינטראקציה של הגולש בדף.

דבר נוסף שהוא קריטי וחשוב לדף הנחיתה זה הרלוונטיות של התוכן הכתוב בדף הנחיתה,

המון בעלי עסקים ומפרסמים מייצרים דף נחיתה שכולו תמונה (ללא טקסט חי), דף כזה מקבל

מגוגל ציון איכות נמוך מאוד בצורה מיידית והמפרסמים של דף זה ישלמו תמיד יותר מהמתחרים שלהם.

לכן חשוב מאוד לייצר דף נחיתה עם טקסט שהוא חי ושביטויי המפתח שהגולש חיפש יופיעו

בדף הנחיתה עצמו, לכן לעתים קרובות אני מייצר עבור לקוחותיי עשרות דפי נחיתה שונים

שכמעט לכל מילת מפתח אני מייצר דף נחיתה רלוונטי לביטוי שהגולש חיפש.

לצפייה בגלריית תמונות של דפי נחיתה לחצו על הקישור הבא – דף נחיתה

 

לסיכום:

חשוב מאוד להתייחס לדף שאליו אנחנו שולחים את הגולש בצורה רצינית מאוד, לדאוג לשפר אותו לאורך הזמן, לדאוג שיהיה רלוונטי עבור הגולש הפוטנציאלי,

מה שזה גם יכול לשפר לנו משמעותית את כמות הפניות לעסק, הגולש ירצה להישאר בדף יותר ואז גוגל יאהב אותנו יותר ישפר את ציון האיכות שלנו ואנחנו נשלם פחות.

מאמרים קשורים